Home » D:News » Cum să scrii ca un geniu: Un proiect inovator

Cum să scrii ca un geniu: Un proiect inovator

Publicat: 17.05.2015
Puţini oameni se aşteaptă ca lucrările lor să fie la fel de inovatoare precum cele ale fizicianului Albert Einstein. O consolare ar putea fi posibilitatea de a scrie ca faimosul geniu, graţie unui font care îi imită scrisul de mână.

”Fontul Albert Einstein” a fost conceput pe baza a sute de scrisori pe care fizicianul le-a scris de-a lungul vieţii sale. Creatorii lui susţin că îţi va permite ”să scrii ca un geniu”. Proiectul a fost lansat să coincidă cu aniversarea a 100 de ani de la prezentarea teoriei generale a relativităţii. Acesta a fost finanţat cu ajutorul unei platforme de crowdfunding, reuşind să strângă aproape jumătate din suma propusă, de 15.000 de dolari.

”Ecuaţiile lui Einstein au fost foarte frumoase, prin urmare are sens ca şi prezentarea acestora să fi fost la fel”, a spus Phil Marshall, astrofizician la Stanford Linear Accelerator, din California. Proiectul a fost realizat de tipograful Harald Geisler în colaborare cu fosta dansatoare Liz Waterhouse. În 2009, Waterhouse a văzut mai multe cuvinte cu un fond similar scrisului de mână imprimate pe şerveţele într-un restaurant din Frankfurt. Ea l-a întrebat pe Geisler dacă le poate reproduce. Ulterior, ei au decis să dezvolte fonturi bazate pe scrisul de mână al unor mari gânditori.

Geisler a avut nevoie de şase luni pentru a face fontul Albert Einstein, studiind scrisul fizicianului. Pentru a-l face să pară cât mai real, el a creat câteva variaţii a literelor.

Sursă: Live Science