Home » D:News » Cum poţi slăbi cu ajutorul unei oglinzi banale. Răspunsul ni-l oferă cercetătorii americani – VIDEO

12.31.2015
Pentru a mânca mai puţin şi pentru a putea simţi alimentele ca fiind mai puţin savuroase este suficient să montezi o oglindă în bucătărie sau în camera în care iei masa de obicei
De obicei oamenii opteză pentru alimente nesănătoase pentru că sunt mai gustoase, însă dacă se privesc în oglindă atunci când mănâncă, percepţia asupra gustului este diminuată, apare disconfortul şi ajung, în final, să consume alimentele în cantităţi cu mult mai mici decât în mod normal.

„O simplă privire în oglindă le aminteşte oamenilor importanţa aspectului fizic,” declară cercetatorul Dr. Ata Jami de la Universitatea din Florida.
„Acest simplu gest ne ajută să ne privim obiectiv şi să ne observam comportamentul într-un mod similar felului în care îi privim şi criticăm pe cei din jur,” adaugă acesta.

Cercetătorii sunt de părere că, pe lângă privitul în oglindă, farfuriile mai puţin luxoase, precum şi folosirea furculiţei în locul lingurii – atunci când este posibil schimbul – ne pot ajuta, de asemenea, să ţinem greutatea sub control.

Pentru a verifica această ipoteză, cercetatorii au supus unui experiment 185 de studenţi, care au fost puşi sa aleagă între un tort de ciocolată şi o salată de fructe şi apoi să evalueze gustul felurilor de desert, în mod aleator, într-o cameră normală şi într-una cu oglinzi.

Cei care au ales tortul de ciocolată au declarat că desertul a fost foarte delicios comparativ cu cei care l-au mancat în faţa oglinzii. În privinţa salatei de fructe, evaluările studenţilor au fost asemănătoare indiferent de caz.

În cadrul unui experiment similar, cercetatorii au fost surprinşi să observe că participanţii la test care au mâncat cu lingura au considerat că desertul conţine mai puţine calorii, decât cei care au mâncat cu furculiţa.

“Data viitoare când mâncaţi fără să gândiţi, optaţi pentru furculiţă, în locul lingurii. Această metodă simplă vă ajută să vă menţineţi circumferinţa taliei,” a declarat autorul studiului, Dr Dipayan Biswas.

Sursa: gandul.info