Home » D:News » Pe suprafaţa planetei Marte a fost observat un CRUCIFIX. Ce alte structuri au mai fost identificate – FOTO+VIDEO

Autor: Marina Manastîrlî 03.03.2016
Vânătorii de OZN au făcut o nouă "descoperire" bizară pe planeta roşie, care ar putea avea implicaţii religioase semnificative
Mai multe forme neobişnuite au fost observate de un vânător de OZN din Franţa, într-o fotografie făcută de roverul Curiosity al NASA pe suprafaţa planetei Marte. OZN-iştii consideră că în aceste imagini apare un crucifix.

Observaţia fost preluată în scurt timp de publicaţia UFO Sightings Daily, unde Scott C. Waring explică potenţialul religios al observaţiei.

Potrivit articolului, în apropierea crucifixului este un acoperiş „frumos sculptat”, cu bolţi şi secţiuni stratificate.

„Crucea de pe Marte a fost descoperită de Christian Mace din Franţa, iar această observaţie este foarte neobişnuită şi, probabil, extrem de importantă pentru cititorii religioşi. Crucea este aşezată pe o latură a unui deal stâcos, astfel încât porţiunea inferioară a acesteia nu este vizibilă, dar dacă roverul ar fi făcut vreo fotografie şi din alte zone, am fi văzut o cruce completă”, scrie în articolul său Waring.

Potrivit lui Waring, în apropierea crucii este un acoperiş frumos sculptat, care ar fi cedat la un moment dat. Acest acoperiş are bolţi sculptate în trei secţiuni subţiri. În apropiere de acesta, roverul NASA ar fi imortalizat şi o „Faţă”, care, potrivit adepţilor teoriei conspiraţiei, ar fi aparţinut unei sculpturi marţiene. Din câte se pare, robotul spaţial a trecut peste această „operă de artă”, distrugând-o în totalitate.

OZN-iştii consideră acest gest al NASA un ”act lipsit de standarde de etică.”

„Dacă statuia lui David al lui Michelangelo ar fi fost îngropată în întregime, cu excepţia feţei sale, ar fi trecut oamenii peste ea cu ignoranţă?”, se întreabă Waring în articol.

Potrivit redactorului Scott C. Waring, chiar şi pe Pământ oamenii sunt mai curioşi despre necunoscut, decât roverul Curiosity.

„Cercetatorii NASA par să-şi întocmească propriile lor reguli, pe care să le urmeze, indiferent de standardele de etică şi prejudiciul pe care-l pot cauza artei vechi de mii de ani”, a concluzionat ufologul Waring.

Scheletul victimei unei crime „misterioase” a fost descoperit lângă un monument similar celui de la Stonehenge