Home » D:News » Berea ar putea fi folosită în lupta împotriva cancerului

Berea ar putea fi folosită în lupta împotriva cancerului

Publicat: 21.03.2016
Bere deţine diverse proprietăţi medicinale, care ar putea fi folosite pentru a ajuta la prevenirea cancerului.

Cercetătorii consideră că hameiul, folosit la producţia de bere, poate stopa dezvoltarea bacteriilor şi evoluţia bolilor.

Societatea Chimică Americană (ACS) raportează că cercetătorii chimişti de la Universitatea din Idaho sunt foarte aproape de extragerea compuşilor din hamei şi sintetizarea lor în laborator pentru a crea noi medicamente.

Oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Idaho afirmă că în hamei există doi compuşi cu potenţiale proprietăţi medicale.

Aceştia sunt: humulones – acizi alfa cu caracteristici anti-inflamatorii şi proprietăţi ce pot fi utilizate împotriva cancerului – şi lupulones – acizi beta, care pot avea, de asemenea, proprietăţi medicale.

Oamenii de ştiinţă implicaţi în acest studiu speră să colaboreze cu biologi şi cercetători medicali pentru a crea produse farmaceutice utile în lupta împotriva cancerului şi a altor boli inflamatorii.

„Atunci când cercetătorii vor extrage aceste substanţe chimice din hamei, ei trebuie mai întâi să stabilească dacă au separat compuşii specifici de care sunt interesaţi. Dar trebuie să înţelegi cum să extragi aceşti compuşi, de la zero şi să ştii că anume ei sunt cei corecţi”, a declarat liderul proiectului, doctorul Kristopher Waynant.

Vorbind despre progresul studiului, al lui personal şi al colegului său, cercetătorul Lucas Sass, Waynant a declarat: „Din păcate, primele câteva căi pe care le-am propus nu au fost cele mai bune sau cele mai eficiente. Dar Lucas a analizat literatura de specialitate şi a cerectat diferite modalităţi de a efectua fiecare dintre aceşti paşi pentru a obţine cele mai bune rezultate”.

Waynant afirmă că au fost o mulţime de încercări şi erori, dar, potrivit cercetătorului, cu atât este mai interesant când, în cele din urmă, una dintre abordările lor va funcţiona.