Home » D:News » Tratamentul universal care ar putea elimina orice alergie – FOTO

Tratamentul universal care ar putea elimina orice alergie – FOTO

Publicat: 22.04.2016

În curând, cercetătorii ar putea veni cu un singur sistem unic de tratament care va pune capăt tuturor alergiilor.

Acesta va fi deosebit de testele precedente, fiindcă încearcă să calmeze sistemul imunitar. Cercetătorii au folosit nanoparticule, după ideea de „Cal troian”, pentru a face ca sistemul imunitar să recunoască alergenii ca fiind particule inofensive.

Cercetarea a fost realizată doar pe şoareci până acum şi există încă multiple etape până la testele pe oameni. Dar, aceeaşi tehnică este folosită la studiile clinice progresive pentru tratamentul bolilor autoimune şi, până în prezent, prezintă rezultate promiţătoare.

„Este un tratament universal. În funcţie de ce tip de alergie doriţi să vă trataţi există posibilitatea de a încărca nanoparticula cu polen sau cu o proteină de arahide”, a declarat cercetatorul Stephen Miller de la Universitatea Northwestern din Chicago.

Evident, sistemul nostru imunitar este incredibil de important atunci când este vorba de păstrarea bacteriilor şi viruşilor la distanţă. Dar, uneori, din motive pe care încă nu le înţelegem, sistemul imunitar recunoaşte ceva inofensiv, cum ar fi ouăle sau blana animalelor, ca fiind elemente periculoase. Acest lucru face ca sistemul imunitar să poată construi anticorpi împotriva acestor alergeni, iar noi resimţim acest proces prin intermediul inflamaţiilor, nasului infundat, strănuturilor şi altor trăiri cunoscute alergicilor.

Sursa foto:William Brawley/Flickr

„Această metodă reprezintă în mod sigur şi eficient o soluţie, pe termen lung, de tratament şi de vindecare a pacienţilor ce au viaţa în pericol din cauza alergiilor respiratorii şi a celor alimentare. Acest lucru poate elimina dependenţa,pe viaţă, de medicamente pentru tratarea alergiilor pulmonare”, a adăugat Miller.

Cercetătorii au dezvoltat nanoparticule dizolvabile dintr-un polimer şi apoi le-au umplut cu proteine ​​de ou, înainte de a le injecta şoarecilor care au fost alergici la ouă.

În mod normal aceşti soareci ar fi dezvoltat un răspuns astmic, dar, datorită faptului că proteina de ou a fost depozitată în condiţii de siguranţă în interiorul nanoparticulei ”prietenoase”, corpurile lor nu au reacţionat.

După tratament, şoarecii nu mai au avut reacţii alergice la ouă, iar sistemele lor imunitare au devenit mai puternice.

„Această metodă deconectează celulele periculoase Th2 T, care cauzează alergii şi calmează celulele regulatorii T”, explică Miller.

Un grup separat analizează, folosind aceeaşi tehnică, bolile autoimune, cum ar fi scleroza multiplă şi boala celiacă.

Claus von Stauffenberg, nazistul care a încercat să-l omoare pe Hitler