Prima pagină D:News

Trei reguli puţin cunoscute ale companiilor aeriene care te-ar putea SALVA într-un aeroport - FOTO

Marina Manastîrlî 06.19.2016 | ● Vizualizări: 6676

Aceste trei reguli de aur ar trebui să fie în fiecare ghid de călătorie.

Unele dintre aceste reguli sunt mai degrabă parte din politica neoficială a companiilor aeriene decât din cea oficială, dar cu un zâmbet şi o voce calmă, poţi face ca aceste reguli să fie încălcate de către  reprezentanţii companiilor aeriene.

Aceste reguli de aur sunt:

Regula pneului plat



"Regula pneului plat" este o regulă de afecţiune, care permite responsabililor de check-in să adopte o anumită flexibilitate în cazul pasagerilor care au ratat un zbor din cauza unei pane de cauciuc suferită pe drum spre aeroport.

Pentru a invoca acest motiv nu e neapărat să ţi se întâmple asta sau să te documentezi riguros. Acest motiv presupune că pasagerul a luat în calcul şi problemele de trafic şi cele pe care le-ar fi putut întâlni.

Ţineţi minte că ar fi bine, în cazul în care sunteţi aproape de ” a avea o probelemă cu cauciucul” să contactaţi imediat compania aeriană.

Regula călătoriei-în-zadar

Punctul crucial în această regulă este că dacă, din anumite motive, se întâmplă ceva în timpul zborului, nu din vina companiei aeriane, şi pasagerul ratează întregul scop al călătoriei, compania aeriană are dreptul să compenseze pasagerul sau să-i ofere o soluţie alternativă.

Acest lucru poate fi uşor de aplicat în cazul afacerilor şi călătoriilor personale. De exemplu, în cazul în care persoana zboară în calitate de agentul de vânzări spre Podunk, Idaho, cu scopul de a participa la o conferinţă importantă. Dar, pe drumul spre Podunk, avionul e întârziat şi există o problemă mecanică.

Porblema este că persoana  a coborât din avion cu trei ore după ora indicată. În conformitate cu această regulă, persoana are dreptul la o restituire a costului biletului, schimbare a direcţiei zborului sau o compensare.

Regula celei mai directe rute

În cazul în care compania aeriană are o anumită problemă, mai ales în cazul în care problema este mecanică,  se ia decizia unei redirecţionări a pasagerilor cu alte nave, evident spre alte direcţii apropiate de destinaţia finală. În acest caz, fiecare călător are dreptul de a solicita aeroportului traseul cel mai direct.

Sursa: Mashable

Vă recomandăm şi aceste articole: