Prima pagină D:News

Soldaţii modificaţi genetic ar putea fi mult mai periculoşi decât ''o bombă nucleară''

Oana Bujor 10.25.2017 | ● Vizualizări: 4686

Soldaţii modificaţi genetic ''mult mai periculoşi decât bombele nucleare'' ar putea deveni în scurt timp o realitate, afirmă preşedintele rus Vladimir Putin. În cadrul unui festival pentru tineri, Putin a afirmat că o armată de ucigaşi antrenaţi ar putea fi creată de cercetători prin intermediul modificării ADN-ului. Liderul de la Kremlin susţine că oficialii din întreaga lume ar trebui să propună reglementări stricte privind crearea soldaţilor ucigaşi care nu simt frică sau durere.

Putin a discutat în cadrul unui festival din Soci despre pericolele modificării codului genetic şi consecinţele care ar putea surveni. ''Un singur om ar putea avea oportunitatea de a pătrunde în codul genetic creat fie de natură sau după cum spun oamenii religioşi de către Dumnezeu. O mulţime de consecinţe ar putea apărea. Ar putea fi creat un om care ar lupta fără frică, regret sau durere,'' a declarat Putin.

Conform Mail Online, Putin a afirmat că ar putea fi mai periculoasă decât o bombă nucleară. El a sugerat că liderii mondiali ar trebui să realizeze o listă cu reglementări stricte pentru prevenirea creării unor astfel de soldaţi ucigaşi.

Avertismentele sale au fost prezentate la o săptămână după ce el a declarat că roboţii cu inteligenţă artificială într-o bună zi ''ne vor mânca''.