Home » D:News » Problema necunoscută a producătorilor de maşini electrice din întreaga lume

Problema necunoscută a producătorilor de maşini electrice din întreaga lume

Problema necunoscută a producătorilor de maşini electrice din întreaga lume
Publicat: 29.01.2018
Producătorii auto germani speră ca o reţea de staţii de încărcare, dezvoltată alături de Ford, să devină universal valabilă pentru şoferii care cumpără maşini „verzi”, scrie Business Insider.

În prezent, Tesla şi producătorii auto din Japonia şi Germania folosesc diverse prize şi protocoale de comunicaţie pentru a face legătura între baterii şi încărcătoare, dar companiile au nevoie de o soluţie universală, dacă vor ca trendul maşinilor electrice să accelereze, potrivit Gândul.

Producătorii auto din spatele tehnologiei câştigătoare vor beneficia de pe urma lanţului furnizor de energie electrică şi şoferii maşinilor electrice nu se vor mai teme de drumurile lungi, care necesită reîncărcarea acumulatorilor.

Banca elveţiană UBS a estimat că un buget de 360 miliarde dolari va merge în dezvoltarea infrastructurii globale de încărcare a maşinilor electrice, în următorii opt ani.

Pentru a înfiinţa ceea ce se numeşte CCS (Combined Charging System), BMW, Daimler, Ford şi Volkswagen, au anunţat în noiembrie 2017 că vor construi 400 de staţii de încărcare pentru maşini electrice, în 18 ţări europene, până în anul 2020.

„În general, vorbim despre securizarea investiţiilor pentru cei care injectează bani în mobilitatea electrică”, a declarat Claas Bracklo, şeful diviziei de electromobilitate de la BMW şi preşedintele iniţiativei CharIN (Charging Interface Initiative), care susţine proiectul major CCS. „Am fondat CharIN pentru a beneficia de o poziţie favorabilă”.

„Războiul standardelor de încărcare”

Dincolo de CCS, mai există alte trei standarde de încărcare rapidă a bateriilor: sistemul super-rapid de la Tesla, CHAdeMO, dezvoltat de japonezii de la Nissan şi Mitsubishi şi GB/T, al chinezilor – cea mai mare piaţă auto electro din lume.

„Cred că, în decursul timpului, CHAdeMO şi CCS vor deveni unul şi acelaşi, migrând spre CCS, deci rămâne de văzut ce se va întâmpla cu Tesla”, a declarat Pasquale Romano, CEO-ul companiei ChargePoint din Silicon Valley, care gestionează una din cele mai vaste reţele de staţii pentru vehicule electrice din lume.

Citeşte continuarea în Gândul.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Scriitoarea care a semnat „cel mai important roman în limba engleză”
Scriitoarea care a semnat „cel mai important roman în limba engleză”
Care este orașul european „campion la mâncare”?
Care este orașul european „campion la mâncare”?
Marte nu mai este o prioritate pentru SUA. Unde vrea să ajungă Donald Trump mai întâi de toate?
Marte nu mai este o prioritate pentru SUA. Unde vrea să ajungă Donald Trump mai întâi de toate?
Unde este cel mai lung drum drept din Europa și cine l-a construit?
Unde este cel mai lung drum drept din Europa și cine l-a construit?
Românii și preferințele culinare: Care oraș din România este „capitala șaormei”?
Românii și preferințele culinare: Care oraș din România este „capitala șaormei”?
Cum și-a salvat Pământul apa de la distrugere totală în urmă cu 4,6 miliarde de ani
Cum și-a salvat Pământul apa de la distrugere totală în urmă cu 4,6 miliarde de ani
Evenimentele care au construit România: cum reținem istoria fără să o transformăm într-o listă de date
Evenimentele care au construit România: cum reținem istoria fără să o transformăm într-o listă de date
Sonda MAVEN se rotește neputincioasă după ce s-a pierdut contactul
Sonda MAVEN se rotește neputincioasă după ce s-a pierdut contactul
Controversele din spatele unei legende științifice. Louis Pasteur: ce ne spun caietele sale secrete despre etica științei
Controversele din spatele unei legende științifice. Louis Pasteur: ce ne spun caietele sale secrete despre etica științei
Electrocasnicele obișnuite emit particule nocive în cantități uriașe, arată un studiu
Electrocasnicele obișnuite emit particule nocive în cantități uriașe, arată un studiu
Cactusul care înflorește doar o dată pe an: o poveste despre frumusețe efemeră și misterul naturii
Cactusul care înflorește doar o dată pe an: o poveste despre frumusețe efemeră și misterul naturii
Una dintre cele mai faimoase fosile ar ascunde un membru cu totul nou al arborelui nostru genealogic
Una dintre cele mai faimoase fosile ar ascunde un membru cu totul nou al arborelui nostru genealogic
Stilul personal ca mecanism de adaptare în perioade de instabilitate socială
Stilul personal ca mecanism de adaptare în perioade de instabilitate socială
Mimica facială prezice alegerile oamenilor, arată un nou studiu
Mimica facială prezice alegerile oamenilor, arată un nou studiu
Efectul placebo și nocebo: cum așteptările noastre pot vindeca sau îmbolnăvi corpul
Efectul placebo și nocebo: cum așteptările noastre pot vindeca sau îmbolnăvi corpul
8 moduri în care alcoolul îți afectează corpul. De ce nici consumul moderat nu este lipsit de riscuri?
8 moduri în care alcoolul îți afectează corpul. De ce nici consumul moderat nu este lipsit de riscuri?
Copacul Prometeu, vechi de 4.900 de ani, a fost cândva cel mai bătrân din lume. Ce soartă a avut?
Copacul Prometeu, vechi de 4.900 de ani, a fost cândva cel mai bătrân din lume. Ce soartă a avut?
De ce s-ar putea să nu ne dăm seama niciodată dacă Inteligența Artificială devine conștientă?
De ce s-ar putea să nu ne dăm seama niciodată dacă Inteligența Artificială devine conștientă?