Prima pagină D:News

Un om şi-a tratat din greşeală durerea de cap cu o pastilă de înălbitor. Desigur, s-a ales cu ceva mai grav decât o simplă durere

Alexandru Voiculescu 06.28.2018 | ● Vizualizări: 582
Credit: Unsplash/Simone van der Koelen     + zoom
Galerie foto (1)

Un bărbat de 65 de ani din Elveţia a confundat o tabletă de analgezic cu una de înălbitor, iar sănătatea sa a ajuns în stare gravă după ce ţesutul din gâtul său a început să moară.

Imediat după administrarea „medicamentului”, omul a început să simtă arsuri în gură şi în gât. A reuşit să scuipe o parte din tabletă, dar tot avea dureri şi dificultăţi atunci când vorbea şi înghiţea, scrie Live Science.

Întâmplarea l-a ţinut internat în spital câteva săptămâni. A fost nevoie de traheostomie, o intervenţie chirurgicală în care s-a făcut o gaură în trahee pentru a-l ajuta la respirat. Mai rău, pacientul a dezvoltat o infecţie a plămânilor în timp ce era în spital, pentru care a avut nevoie de antibiotice.

După două săptămâni petrecute la terapie intensivă, gâtul s-a vindecat suficient de mult încât să le permită doctorilor să înlăture tubul pentru respirat şi a fost trimis acasă. La început, bărbatul putea consuma doar mâncăruri moi, dar după un timp, a putut consuma şi mâncăruri solide.



Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

Premieră în România. Primul transplant pulmonar a avut loc într-un spital din Capitală. Operaţia a durat 7 ore

Premieră în România: Spitalul Universitar din Bucureşti a realizat o intervenţie chirurgicală în domeniul cardio-vascular

Medicii au fost intrigaţi de un caz medical înfiorător în care o umflatură bizară ''umbla'' pe faţa unei femei

Caz medical rar în Statele Unite: de ce rinichiul unei femei a început să se deplaseze