Prima pagină D:News

Câteva trucuri simple pentru a mânca sănătos atunci când nu ai timp

08.10.2018 | ● Vizualizări: 979

O viaţă ocupată presupune foarte mult efort fizic şi intelectual şi ştim foarte bine că se întâmplă adesea să nu mai găseşti timp pentru a prepara mesele care să conţină alimentaţia sănătoasă.

Fie că vorbim despre mesele de seară, după o zi lungă de muncă, fie că vorbim despre gustările rapide dintre mese şi şedinţele la birou, am pregătit pentru tine o serie de trucuri care te vor ajuta să mănânci sănătos chiar şi atunci când eşti obosit, fără a mai fi tentat să cumperi fast-food sau produse de patiserie ori mâncare de la tonomat, doar pentru a economisi timpul, scrie CSID.



Atunci când găteşti, prepară câteva porţii în plus

Probabil că atunci când găteşti, obişnuieşti să prepari atât cât ai poftă să mănânci în momentul respectiv, astfel încât să nu se strice mâncarea rămasă. Avem o sugestie pentru tine: prepară câteva porţii în plus şi pune-le la congelator! Ştim, probabil te gândeşti că poţi cumpăra astfel de preparate direct de la magazin, şi atunci ce sens ar mai avea să le prepari chiar tu? Este simplu!
 
Tu poţi controla ce anume se află în preparatele respective şi le poţi face să fie cu adevărat sănătoase şi benefice. Tot ceea ce ai de făcut este să le îngheţi, să le încălzeşti şi să te bucuri de o masă copioasă! Chiar dacă sunt voci care susţin că e mai sănătos să mănânci mâncare care nu a fost în prealabil congelată, e totuşi mult mai bine să congelezi un produs preparat de tine, decât să dai fuga în prima patiserie sau în primul fast-food care îţi iese în cale.
 

Înlocuieşte ciocolata sau chips-urile cu ceva mai sănătos

Ai poftă de ceva dulce? Probabil că primul lucru care îţi vine în minte este ciocolata. Ei bine, avem veşti bune pentru tine: îţi poţi satisface pofta de dulciuri şi cu alte alimente sănătoase, nu strict cu ciocolată. Încearcă pepenele galben (care este un şi antioxidant natural ideal) sau alte fructe preferate. Dacă într-adevăr nu poţi controla pofta de ciocolată, înlocuieşte-o cu ciocolată îndulcită cu stevia.
 
Procedează la fel şi pentru poftele de alimente sărate – nu ronţăi chips-uri direct, sau dacă într-adevăr ai poftă, recomandăm să le faci de unul singur, la cuptor! Ideale! Prepară în avans ceea ce poţi prepara acasă şi ia după tine oriunde ai merge, astfel încât să nu fii tentat să mergi direct la tonomatul de snacks-uri.
 
Citeşte continuarea în CSID!