Home » D:News » Cum poţi distruge Pământul în trei paşi ”simpli”

Cum poţi distruge Pământul în trei paşi ”simpli”

Oana Bujor 02.16.2019
Cum poţi distruge Pământul în trei paşi ”simpli”
Distrugerea Pământului nu este o sarcină atât de uşoară. Bombele sau epidemiile pot distruge întreaga viaţă complexă, dar chiar şi aşa roca pe care ne aflăm în prezent ar continua să existe.

Iată însă trei modalităţi prin care planeta poate fi distrusă:

Primul pas: Calculele corecte

Planeta noastră este ţinută în forma sa actuală cu ajutorul gravitaţiei. Ai putea să te gândeşti la Pământ ca la o ceapă masivă. Fiecare strat până la nucleul inter este ţinut laolaltă de gravitaţie. De asemenea, atracţia lor gravitaţională, combinată, păstrează al doilea strat închegat. Apoi întreaga sa greutate păstrează următorul strat şi tot aşa. Aşadar, dacă ai vrea să distrugi Pământul trebuie să începi cu fiecare strat şi să distrugi fiecare rocă şi magmă topită până este eliminată în spaţiu. Desigur, materialele din care este format Pământul trebuia eliminate complet din atracţia gravitaţională a planetei.

Cu alte cuvinte, ar trebui să accelerezi toate părţile Pământului pentru a ieşi din velocitate. Sarcina nu va fi una uşoară, de obicei utilizăm rachete gigantice pentru a trimite câteva tone de roci în orbită sau mai departe, scrie Live Science.

Odată ce începi să distrugi strat după strat, atracţia gravitaţională va deveni tot mai redusă. Întregul proces poate avea la bază o simplă ecuaţie ce are la bază energia necesară pentru distrugerea unei planete, a masei şi razei. Pentru Pământ ai avea nevoie de 10^32 juli.

Pasul doi: Găseşte o sursă de energie

Există o cantitate uriaşă de energie. De exemplu, în 2013, întreaga omenire a consumat 10^20 juli de energie. Aşadar întreaga energie produsă de toate centralele nucleare, hidrocentralele, panourile solare şi eoliene ar putea fi suficientă, dar probabil vei avea novoie de un trilion de ani pentru a ajunge la cantitatea necesară.

Planul este atât de fezabil având în vedere că Soarele va fi distrus în 5 miliarde de ani. Cât despre Soare, el emite o cantitate uriaşă de energie sub forma radiaţiilor. Algele şi plantele au învăţat în urmă cu miliarde de ani să utilizeze această energie pentru propriile necesităţi.

Pasul trei: Aşteaptă

Dacă ai acoperi întreaga planetă cu panouri solare pentru a colecta 100% din radiaţiile solare ai avea nevoie de aproximativ 18 milioane de ani pentru a obţine energia necesară pentru distrugerea Pământului. Este totuşi o îmbunătăţire faţă de trilioane de ani necesare pentru colectarea energiei produse de surse fabricate de oameni.

Chiar dacă ai putea să captezi toată energia solară ai avea nevoie de o săptămână pentru a reuşi să acumulezi cantitatea suficientă.

Credeai că este chiar aşa de uşor să distrugi Pământul?

Vă recomandăm să citiţţi şi următoarele articole:

Opt moduri ÎNFRICOŞĂTOARE prin care Pământul ar putea fi distrus

Chiar avem nevoie de un alt Pământ?

Două fenomene dezastruoase care au salvat Pământul de la distrugere