Home » D:News » Ştii ce mănânci? Vieţuitoarele care trăiesc pe alimente

Ştii ce mănânci? Vieţuitoarele care trăiesc pe alimente

04.15.2019
Ştii ce mănânci? Vieţuitoarele care trăiesc pe alimente
Un student la biomedicină a dezvăluit, cu ajutorul unui microscop, câte organisme se află pe alimentele naturale precum morcovii, cartofii şi salata.

Martin Kaae Kristiansen, student la biomedicină în Danemarca, în vârstă de 28 de ani, a dezvăluit într-un filmuleţ conceput cu ajutorul unui microscop ce fel de creaturi mişună pe legumele pe care le consumăm în mod frecvent, scrie Gândul.

Martin a cumpărat mai multe legume şi le-a supus studiului, descoperind astfel mai mulţi acarieni, viermi rotunzi, şi larve care le „populau”.

Chiar dacă majoritatea sunt inofensive, Martin a declarat că prin intermediul videoclipului vrea să le arate oamenilor cât de importantă este spălarea acestora înainte de consum. „Majoritatea organismelor sunt inofensive pentru oameni, dar nu toate. Am găsit cel puţin câte două exemplare din fiecare organism văzut în acest videclip iar mostrele au fost luate doar din câteva legume”, a mărturisit acesta.

El a descoperit că unele dintre petele care părea a fi mizerie, erau de fapt insecte moarte iar acesta le descrie drept „cimitire de insecte”.

Unele dintre cele mai des întâlnite organisme au fost acarienii şi viermii rotunzi.

Conform Daily Mail, dacă larvele viermilor sunt înghiţite, acestea ar putea provoca dureri de stomac cumplite, ameţeli sau diaree, deşi acest lucru se întâmplă destul de rar.