organisme

Cum au apărut organismele complexe? Un nou studiu demontează vechea teorie

Găsirea vieţii extraterestre este mai aproape de realitate: conform celui mai nou studiu, există mari şanse ca Enceladus, satelitul lui Saturn, să poată găzdui viaţă

O descoperire a biologilor despre cât poate supravieţui viaţa pe Marte poate fi punctul cheie în găsirea vieţii extraterestre

Un grup de cercetători a ajuns la concluzia că matematic este imposibil de a opri îmbătrânirea. ”Este ceva cu care trebuie să avem de-a face ca organisme multicelulare”

O nouă descoperire paleontologică umple un gol important în istoria vieţii şi oferă indicii cruciale cu privire la apariţia primelor organisme pluricelulare

Paleontologii au descoperit un sit extrem de bogat în fosile ale unor organisme marine de acum 180 de milioane de ani. ”De fiecare dată când mergem, găsim ceva nou”

Cercetătorii au descoperit o creatură bizară care este unul dintre cei mai vechi strămoşi ai omului. Are o gură mare, dar nu are dos

Este posibil ca Venus să fi fost locuită vreodată? Ce au găsit cercetătorii

Organismele oamenilor încep să se asemene dacă aceştia trăiesc împreună

4 teorii referitoare la viaţa extraterestră de pe alte planete. Este posibil, totuşi, să nu fim singuri în Univers – FOTO

MOTIVUL pentru care extratereştrii nu ne-au vizitat încă

Cum a apărut viaţa în mediul acvatic. Rezultatul neaşteptat obţinut de o echipă de cercetători

Un studiu demonstrează că aceste organisme terestre ar putea supravieţui pe Marte

Oamenii de ştiinţă susţin că au descoperit cum s-au format primele organisme complexe pe Pământ. Noua teorie contrazice ipotezele anterioare – VIDEO

„Seminţele vieţii”: oamenii de ştiinţă susţin că au găsit forme de viaţă extraterestră în stratosferă

1,5 milioane de minunăţii descoperite în adâncuri (FOTO, VIDEO)

O teorie impotriva “supei primordiale”

Meduzele ascund un adevar tulburator

Exoorganisme fascinante descoperite in stratosfera Pamantului

In galaxia noastra ar putea exista miliarde de “Pamanturi”

Extraterestrii ar putea trai printre noi