Home » D:News » De ce apar migrenele?

De ce apar migrenele?

Publicat: 15.06.2019
O durere obişnuită de cap nu ar fi considerată o afecţiuni, în timp ce migrenele sunt, de fapt afecţiuni cronice.

Pentru foarte mult timp, s-a vorbit de diferiţi factori declanşatori ai migrenelor, de la schimbările de vreme, până la anumite alimente, de exemplu. Deşi aceşti declanştori par vinovaţi pentru apariţia migrenelor la baza lor săt, de fapt, altceva. Oamenii de ştiinţă au descoperit că migrenele pot fi genetice.

”O serie complicată de gene fac ca migrenele să fie susceptibile”, susţine Dr. Matthew Robbins, medic neurolog din New York.

Se pare că, dacă unul sau ambii părinţi se confruntă cu migrene, există şansa ca în proporţie de 50% până la 75%, şi copilul să sufere de migrene, informează Fundaţia Americană a Migrenelor. Dar acest lucru nu este general valabil. Migrenele sunt afecţiuni cronice genetice destul de complexe, ceea ce înseamnă că mai multe gene diferite trebuie să se alăture pentru a fi predispus acestora.

”Este posibil ca mama să sufere de migrene, dar tu să nu ai niciodată parte de ele”, explică Dr. Robbins potrivit InStyle.

Cauzele migrenelor sunt diferite. Creierul persoanelor care suferă de migrene este hipersensibil la anumiţi stimuli. Să ne gândim la acest lucru exact ac atunci când apare o stare emoţionantă. Reacţia este aceeaşi, atât că apar durerile capului şi, mai mult unele persoane se pot confrunta chiar cu simptome precum stări de greaţă, sensibilitate la lumină sau vedere înceţoşată.

Citeşte continuarea pe CSID!