Home » D:News » Anunţul ministrului Agriculturii despre organisme modificate genetic: „De ce nu cultivi, dacă mănânci?”

Publicat: 14.08.2019
Ştiinţa nu trebuie oprită, a declarat marţi ministrul Agriculturii Petre Daea, la DC News, care a adăugat că nu înţelege de ce Europa se opune cultivării organismelor modificate genetic, în condiţiile în care consumă aceste produse.

„De ce nu cultivi, dacă mănânci?”, a întrebat retoric ministrul, care spune că 95% din soia consumată în Europa este modificată genetic.

Nu există diferenţe vizibile între o plantă normală şi una modificată, a spus ministrul, care a vorbit despre „jocul genelor” care a creat rezistenţa plantelor la dăunători. Daea a adăugat că în cazul unei culturi clasice trebuiesc aplicate tratamente chimice, care se pot dovedi dăunătoare mediului şi oamenilor.

„România are condiţii excepţionale pentru soia şi poate deveni un furnizor important de proteină vegetală”, a subliniat ministrul.