Home » D:News » O femeie de 90 de ani, cel mai în vârstă gamer din lume

O femeie de 90 de ani, cel mai în vârstă gamer din lume

Hamako Mori
Publicat: 09.06.2020

La 90 de ani, Hamako Mori a intrat în Cartea Recordurilor cu titlul de „cel mai în vârstă gamer de pe YouTube”. Hamako Mori s-a apucat de jocuri video la 51 de ani, când a văzut cât de mult juca fiul ei.

Japoneza Hamako Mori este bunica ideală. Jocurile video sunt viaţa ei. Joacă de la 51 de ani. Acum are 90 şi intrat în Cartea Recordurilor ca „cel mai în vârstă gamer de pe YouTube”. Jocul cu maşini GTA este preferatul ei.

„Bunica gamer” şi-a lansat propriul canal acum 5 ani şi a ajuns la 250.000 de abonaţi.

Ca să te ţină pe canalul ei, bunicuţa postează câte un clip pe săptămână. În clipurile cu milioane de vizualizări, Hamako Mori prezintă console, jocuri sau arată cât de bine ştie să joace, potrivit Mediafax.

Jocurile video au ajutat-o să treacă mai uşor peste carantină, uneori juca până la 2 dimineaţa.

Ce se întâmplă în creierul unui jucător experimentat

Oamenii de ştiinţă sunt de părere că jucătorii experimentaţi pot să selecteze care stimuli sunt mai importanţi.

De-a lungul timpului, oamenii de ştiinţă au stabilit o serie de beneficii cognitive asociate jocurilor video: gândirea strategică, coordonarea ochi-mână sau lucrul în echipă. Un studiu efectuat de către cercetătorii unuia dintre laboratoarele Universităţii de Ştiinţă Electronică şi Tehnologie din China a demonstrat faptul că gamerii experimentaţi prezintă o atenţie vizual spaţială superioară celor neexperimentaţi.

Oamenii de ştiinţă explică faptul că acest tip de atenţie: vizual selectivă ne permite să procesăm informaţiile adunate de către nervii optici în funcţie de o serie de priorităţi. Astfel, creierul nostru va analiza informaţiile dintr-o anumită regiune a câmpului nostru vizual, considerată de interes.