Home » D:News » Aplicația prin care managerii pot afla, în timp real, unde sunt angajații lor și cine poate lucra

Aplicația prin care managerii pot afla, în timp real, unde sunt angajații lor și cine poate lucra

Aplicația prin care managerii pot afla, în timp real, unde sunt angajații lor și cine poate lucra
Pandemia a dus la o reorganizare a modului de muncă folosit de către multe companii.
Publicat: 01.07.2020

O aplicație pentru organizațiile care trebuie să fie la curent cu disponibilitatea și locația angajaților în timp real a fost implementată de Xerox. 58% dintre respondenți intenționează să-și schimbe politica de lucru de acasă, arată un studiu.

Xerox a lansat„Team Availability App”, o soluție cu implementare rapidă, pentru organizațiile care trebuie să fie la curent cu disponibilitatea și locația angajaților în timp real.

Știind unde și dacă angajații lucrează, într-un anumit moment, este un lucru esențial pentru gestionarea mediilor de lucru flexibile, în condițiile în care procentul angajaților care lucrează parțial de la birou și parțial de acasă crește.

Munca hibrid și lacunele tehnologice

Un studiu recent făcut de Xerox arată că 58% dintre respondenți intenționează să-și schimbe politica de lucru de acasă în anul următor. Această nouă provocare, de implementare a unui regim de muncă hibrid, a evidențiat, de asemenea, lacune tehnologice, companiile crescând investițiile în ceea ce privește resursele tehnice necesare pentru lucrul la distanță (55%) sau într-un regim de muncă hibrid, atât de la birou, cât și de la distanță (40%).

„Gestionarea forței de muncă distribuite în regim de lucru la distanță, în timpul acestei pandemii, prezintă provocări unice pe care nicio organizație nu le-a mai întâmpinat până acum”, a spus Joanne Collins Smee, vicepreședinte executiv și chief commercial (CCO), SMB și channels officer (CCO), Xerox.

„Organizațiile trebuie să știe cine este disponibil și unde, astfel încât să ia deciziile potrivite atunci când împart resursele și sarcinile de lucru. Acest instrument oferă managerilor informații, în timp real, despre disponibilitatea angajaților”, adaugă Joanne Collins Smee.

Cum funcționează aplicația

Spre deosebire de alte instrumente de management al disponibilității, care trebuie să fie conectate la infrastructura IT și pentru care implementarea durează săptămâni, Team Availability App este gata în doar câteva ore. Odată populată, aplicația oferă utilizatorilor autorizați date personalizate și confidențiale, pentru luarea deciziilor strategice.

Xerox implementează aplicația în întreaga companie pentru a-și sprijini planurile Path Forward, pentru gestionarea acestei abordări în anumite etape, astfel încât întoarcerea la locul de muncă să se realizeze în condiții de siguranță. Aplicația este folosită în cadrul propriei echipe de angajați, pentru a efectua controale zilnice de sănătate urmărind expunerea la virusul COVID-19. Desfășurarea acestor activități permite o reîntoarcere sigură și treptată la locul de muncă.

Imperial NHS Trust din Marea Britanie a fost prima organizație care a utilizat Xerox Team Availability App, pentru a verifica disponibilitatea angajaților din linia întâi din întreg Trustul și în noile sale locații pregătite pentru pandemie.

Aplicația este disponibilă acum în App Store și Google Play Store.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase