Home » D:News » NASA încă nu a identificat sursa scurgerii de la bordul ISS

NASA încă nu a identificat sursa scurgerii de la bordul ISS

Publicat: 28.08.2020

Astronauții de la bord și cercetătorii de la sol încă continuă procesul de identificare a sursei scurgerii.

Recent, oficialii NASA au anunțat faptul că au identificat o scurgere la bordul Stației Spațiale Internaționale (ISS), din fericire, această problemă nu pune în pericol astronauții aflați la bordul acesteia. Oamenii de știință de la sol au coordonat o serie de manevre prin care sursa scurgerii să fie identificată, dar, acestea nu s-au soldat încă cu rezultate pozitive, notează Futurism.

Vestea bună este că aerul se scurge dintr-un anumit segment foarte încet, iar NASA încearcă să reducă riscul la care sunt supuși. Vestea proastă este că deoarece nu a fost găsită această scurgere, astronauții au fost forțați să petreacă noaptea la bordul segmentului rusesc de la bordul ISS.

Măsuri de siguranță

Știrea vine după ce NASA a evacuat unele dintre segmentele stației la sfârșitul săptămânii trecute, îndrumând echipajul său să-și petreacă weekendul în segmentul rus, în timp ce agenția spațială încearcă să identifice și să acopere sursa scurgerii.

Scurgerile reprezintă o parte normală a vieții la bordul ISS, după cum NASA a subliniat în ambele comunicate de presă pe care le-a emis despre această problemă. Aparent, confirmarea acestei scurgeri a fost destul de complicată și asta deoarece ritmul în care stația pierdea aer era extrem de lent.

NASA speră ca prin evacuarea și sigilarea diferitelor segmente din structura stației să poată fi posibilă identificarea spărturii. După cum explică diferiții experți cercetători care au lucrat pentru NASA de-a lungul timpului, pierderea presiunii aerului la bordul unei nave reprezintă o problemă extrem de importantă, indiferent de ritmul în care se pierde aerul.