Home » D:News » Încălzirea globală va duce la dispariția oamenilor și animalelor

Încălzirea globală va duce la dispariția oamenilor și animalelor

Sursa foto: Shutterstock
Publicat: 27.09.2023

Modelele de climă analizate de un supercomputer arată că încălzirea globală extremă ar putea duce la dispariția tuturor mamiferelor, avertizează oamenii de știință.

Supercomputerul a analizat numeroase date și a arătat că temperaturile pe Terra ar putea urca până la 70 de grade Celsius, transformând planeta într-un „mediu ostil lipsit de hrană și apă”, potrivit Sky News.

Concluzia cercetării este că încălzirea globală extremă va duce la dispariția oamenilor și animalelor de pe fața Pământului în aproximativ 250 de milioane de ani.

În timp, Soarele va deveni mai luminos, mișcările tectonice și erupțiile vulcanice vor fi din ce în ce mai dese și mai mari, iar în atmosferă vor ajunge cantități uriașe de dioxid de carbon.

De asemenea, continentele Pământului se vor uni pentru a forma un supercontinent fierbinte și uscat, mai arată modelul stabilit de computer. Mamiferele nu se vor putea adapta modificărilor și vor dispărea treptat.

Concluziile studiului au fost realizate de o echipă internațională de oameni de știință și au fost publicate în revista Nature Geoscience.