Home » D:News » Fosile de dinozaur descoperite in Utah

Fosile de dinozaur descoperite in Utah

Autor: Nicu Parlog 06.18.2008
Fosile de dinozaur descoperite in Utah
O noua descoperire a paleontologilor americani, constand in ramasitele mai multor dinozauri, copaci pietrificati si chiar scoici preistorice poate oferi noi indicii despre viata din aceasta regiune din urma cu 150 de milioane de ani, se anunta intr-un raport citat de Discovery News.

Cercetatorii numesc aceasta noua descoperire drept una majora in istoria paleontologiei americane. Chiar daca fosilele nu sunt ale unor noi specii de dinozauri, conservarea excelenta a acestora poate oferi informatii care, pana in prezent, erau inaccesibile cercetatorilor.

Paleontologii de la Muzeul National de Istorie din Rockford au scos la lumina, pana in prezent, fosilele a 4 sauropozi – dinozauri ierbivori, a doi carnivori si a unui stegozaur. Faptul ca alaturi de acesta s-au descoperit si urme extrem de bine conservate ale florei de acum 150 de milioane de ani ii va ajuta pe oamenii de stiinta sa reconstituie habitatul reptilelor preistorice si chiar sa obtina informatii inedite despre clima acelor timpuri.

Locatia sitului arheologic nu a fost inca data publicitatii din motive de securitate, anunta purtatorul de cuvant al Muzeului de Istorie din Rockford.

Sursa:Discovery