Home » D:News » Rusia este invadata de mutanti

Rusia este invadata de mutanti

Autor: Nicu Parlog 08.29.2008
Rusia este invadata de mutanti
Slaba politica ecologica a autoritatilor din Rusia, are consecinte extrem de grave asupra oamenilor si a mediului inconjurator. Conform ultimelor date ale oficialilor rusi, Rusia se confrunta cu un val al mutatiilor genetice la oameni si animale nemaintalnit, echivalent doar cu cel semnalat in Ucraina dupa explozia de la Cernobal.

„Mutatiile genetice sunt de ordinul milioanelor si an de an se semnaleaza altele noi. Chiar daca ele reprezinta un proces normal pana la un anumit punct, modificarile intalnite in ultimii ani pot duce la deviatii extrem de grave”, sustine Vladimir Bogdanov, director al Institutului de Ecologie din cadrul Academiei Ruse de Stiinta.

Bogdanov sustine ca mutatiile genetice au loc datorita puternicei poluari cu metale grele si substante radioactive care au avut loc in perioada anilor 70-80, si care continua si azi, desi la un nivel mult mai scazut.

„Soarecii din Ekaterinburg au aceleasi mutatii pe care le aveau si cei de la Cernobal. De altfel, unul dintre cele mai ridicate niveluri ale deviantelor genetice este intalnit in acest oras, cel de al cincilea oras ca numar de locuitori al Rusiei”, declara acelasi Vladimir Bogdanov.

Mutatiile reprezinta schimbarile care au loc la nivelul secventelor necleotide ale materialului genetic. Astfel de modificari pot suferi erori si pot fi amplificate in cazul iradierii cu raze ultraviolete, a influentei mutagenilor chimici sau a virusurilor. Daca unele mutatii sunt inofensive, cum ar fi schimbarea culorii aripilor in cadrul aceleiasi specii de fluturi, altele, pot duce la aparitia unor veritabili monstri.

In prezent, un procent insemnat al populatiei din zona orasului Ekaterinburg sufera mutatii din cauza uriasului grad de poluare si a masurilor precare luate de oficialitati pentru stoparea acesteia. Procentul nu a fost dat publicitatii de catre oamenii de stiinta rusi.

Sursa:Pravda