Home » D:News » Ascunde NASA existenta ruinelor de pe Luna?

Ascunde NASA existenta ruinelor de pe Luna?

Publicat: 21.05.2009
Ken Johnston, fostul manager al departamentului Data and Photo Control, care a lucrat in laboratorul NASA in timpul programului lunar Apollo, a facut recent o serie de declaratii incendiare, care au socat opinia publica americana.

Conform fostului astronaut, in timpul misiunii Apollo au fost identificate pe Luna vechi ruine de origine artificiala si o tehnologie necunoscuta anterior de a controla gravitatia in momentul aselenizarii. Astronautii au facut fotografii ale obiectelor pe care le-au gasit, insa NASA a ordonat ca aceste imagini sa fie distruse. Johnston nu s-a conformat ordinului si dupa ce le-a tinut in secret timp de 40 de ani, le-a dat publicitatii recent, incluzandu-le intr-o cartea “Dark Mission: the Secret History of NASA”, scrisa in colaborare cu un alt cercetator stiintific, Richard C. Hoagland.

Calitatea fotografiilor este destul de scazuta, insa acestea par sa reproduca ruine ale unor cladiri, obiecte de casa uriase fabricate din sticla si turnuri din piatra.

“Nu am nimic de pierdut. M-am certat cu cei de la NASA si am fost concediat”, declara Johnston.

Intre timp, NASA nu recunoaste autenticitatea acestor fotografii. Autorii cartii sustin de asemenea ca presedintele John F. Kennedy planuia sa se alieze cu Uniunea Sovietica in ceea ce priveste explorarea lunara si sa imparta cu guvernul de la Moscova secrete ale tehnologiilor extraterestre.

In prezent, marile puteri economice ale lumii sunt interesate in mod deosebit de explorarea Lunii in diverse scopuri, inclusiv pentru fabricarea unui izotop de heliu non-radioactiv, heliu-3, un combustibil puternic necesar in sinteza nucleara. Numai sase tone din acest tip de combustibil ar putea sustine nevoile energetice ale unei tari europene dezvoltate timp de un an.

Acuzele autorilor nu se opresc aici. Acestia sustin ca NASA mai are si alte secrete, printre care si descoperirea microbilor la suprafata planetei Marte. Descoperirea ar fi fost facuta in 1976 de catre sonda spatiala Viking.

Pe 20 iulie 2009 se implinesc 40 de ani de la aselenizare, 40 de ani de cand omul a pus piciorul pe Luna. Aniverseaza evenimentul alaturi de DESCOPERA.ro.

Sursa: Pravda