Prima pagină D:News

Cum poti sa slabesti rapid?

09.22.2009 | ● Vizualizări: 187
Cum poti sa slabesti rapid     cura de slabire, creier, molecula, calorie, hipotalamus + zoom
Galerie foto (1)

Domenico Accili, un cercetator italian de la Columbia University din New York, a descoperit ca in creier exista un “senzor” care ii poate ajuta pe oameni sa piarda in greutate rapid.

Potrivit studiului publicat de Nature Medicine, Accili adescoperit in hipotalamus, zona cerebrala unde se regleazaapetitul, un mecanism complex si fundamental aflat la bazapierderii in greutate: este vorba despre o molecula denumita FoxO1,care "anihilata", permite reducerea cantitatii de mancare fara areduce "cheltuiala" energetica.

Aceasta molecula actioneaza asupra senzorului CPE, responsabilcu coordonarea aportului caloric cu "arderile" din organism, jucandun rol-cheie in pierderea kilogramelor in plus intrucat, de obicei,atunci cand se mananca mai putin metabolismul incetineste, iarslabitul prin urmare devine mai dificil.

"Am descoperit ca FoxO1 blocheaza CPE si ca atunci candnivelurile de CPE sunt scazute, se mananca mai mult si se ard maiputine calorii, fapt care duce la acumularea de kilograme. Atunciinsa cand aceste niveluri sunt ridicate, se manaca mai putin si seard mai multe calorii, de unde si pierderea in greutate", aexplicat Accili. In opinia cercetatorului, cel mai important aspectal acestui studiu este ca explica de ce dupa o dieta se iainevitabil in greutate. "Daca vom reusi sa punem la punct unmedicamanet capabil sa activeze CPE vom putea ajuta persoanele careau slabit sa nu se mai ingrase la loc", a precizat el.

Sursa: La Stampa

Citeste TOP 10 asasini fiorosi in slujba Mafiei,episodul de astazi al maratonului DESCOPERA SECRETELE MAFIEI!