Molecula

O nouă moleculă absoarbe cu 50% mai bine energia solară

Descoperire de proporţii! Cel mai vechi tip de moleculă din Univers, detectat în spaţiu

Descoperă Acum: Fenomenul misterios din adâncul Pământului. Celule de cancer, transformate în grăsime. Jumătate dintre angajaţii-roboţi ai unui hotel au fost concediaţi

Cercetătorii au descoperit un aspect surprinzător al reacţiilor chimice de la ”punctul zero” al vieţii care ar putea rescrie primul capitol al acesteia

O metodă inovativă poate duce la producerea mai eficientă a combustibililor ecologici

Savanţii au creat primul magnet de temperatură înaltă compus dintr-o singură moleculă. Este un pas esenţial în crearea supercomputerelor

Savanţii au găsit o nouă proprietate a apei care poate schimba modul în care va fi studiată

Oamenii de ştiinţă au aflat de ce bărbaţii sunt mai predispuşi la apariţia tulburărilor de neurodezvoltare

Un polimer reciclabil ”la infinit” are proprietăţile practice ale plasticului

Calea către descoperirea vieţii extraterestre s-a lovit de un mare obstacol, reprezentat de lipsa de fosfor din Univers

Lumea ”secretă” a apei a fost scoasă la iveală: care este motivul comportamentului bizar ale acesteia

FOTO. Chiar la timp pentru Jocurile de Iarnă! Cercetătorii au creat molecula ”Jocurilor Olimpice”, o structură ce imită perfect inelele simbolului olimpiadei

Molecula minune din corpul nostru care ne menţine tineri şi fericiţi

O realizare importantă în chimie: savanţii au creat o nouă moleculă, atom cu atom

După 70 de ani de cercetări, experţii au reuşit să creeze o moleculă cu formă triunghiulară în laborator

Este posibil ca cercetătorii de la Google să fi realizat prima simulare cuantică a unei molecule. Reuşita ar putea schimba radical modul în care vom trăi

O substanţă folosită la fabricarea unor produse banale poate curge singură. Un experiment VIDEO care sfidează legea gravitaţiei

Molecula de apă ascunde încă secrete fascinante. ,,Avem de-a face cu un un fenomen întâlnit numai în mecanica cuantică”

Cercetătorii americani au creat cea mai mică diodă din lume. Care este dimensiunea acesteia

Marte surprinde din nou. Ce au descoperit cercetătorii de la NASA pe Planeta Roşie

Au oamenii „miros cuantic”? O teorie controversată referitoare la simţul olfactiv este susţinută de noi dovezi