Prima pagină D:News

A fost rapita de extraterestri sonda Voyager 2 a celor de la NASA?

05.14.2010 | ● Vizualizări: 4239
A fost rapita de extraterestri sonda Voyager 2 a celor de la NASA?     no tags + zoom
Galerie foto (1)

Un ufolog expert din Germania pretinde ca sonda spatiala NASA Voyager 2 ar fi putut fi deturnata de extraterestri, care acum incearca sa intre in contact cu Terra.

Hartwig Hausdorf spune ca dispozitivul spatial fara oameni labord, lansat in Cosmos cu 33 de ani in urma, ainceput sa transmita semnale ciudate, indescifrabile, catrestatiile de receptie de la sol.

La momentul lansarii, NASA a instalat la bordul lui Voyager 2 undisc de aur ce contine voci omenesti care rostesc mesaje deintampinare in 55 de limbi diferite, sunete din natura si 90 deminute de muzica clasica, in caz ca nava avea sa fie vreodatadescoperita de o forma de viata extraterestra inteligenta.

Luna trecuta, V 2 a inceput sa trimita inspre Pamant mesajedistorsionate de acolo unde se afla, aproape de marginea SistemuluiSolar, care i-au surprins pe oamenii de stiinta aflati inimposibilitatea de a le decoda.

"Pare ca cineva ar fi reprogramat sau deturnat sonda, dar nu aveminca certitudini", declara Hausdorf. Semnalul de la Voyager 2necesita 13 ore pentru a ajunge pe Pamant. NASA lucreaza in presentintens la aceasta transmisiune de date.

Agentia spatiala nu a comentat direct spusele cercetatoruluigerman, desi s-a exprimat ca totul ar putea fi o defectiune lanivelul memoriei computerului "navei".Voyager 2 si geamana sa, Voyager 1, au fost lansat in 1977, pentrua explora Jupiter, Saturn, Uranus si Neptun. La peste trei decadede la acel moment, este sunt cele mai distante obiecte lansatevreodata de om in spatiu.

Sursa: News

DESCOPERA LUMEA IN CARE TRAIESTI!