Prima pagină D:News

Ultima arma a Phenian-ului: lichidul care iti mareste creierul!

Redactia Descopera.ro | 12.29.2010 | ● Vizualizări: 226
Ultima arma a Phenian-ului: lichidul care iti mareste creierul!     no tags + zoom
Galerie foto (1)

Guvernul nord-coreean afirma ca a creat o bautura racoritoare care poate mari nelimitat capacitatea mentala a celui care o bea. Denumita “Super Drink”, bautura-minune are capacitatea de multiplica celulele din creier si de a opri imbatranirea pielii.

Conform unui comunicat ofical remis de catre Korean Central News Agency, pretioasa bautura "protejeaza pielea de riduri si puncte negre si previne bolile geriatrice, precum hemoragia cerebrala, infarctul miocardic sau problemele de memorie, prin inlaturarea efectelor naturale ale procesului de imbatranire".

Cotidianul britanic "The Telegraph" anunta ca misterioasul amestec lichid contine 60 de tipuri de microelemente extrase din circa 30 de specii de plante. Combinatia rezulatata duce la imbunatatirea procesului de gandire si accelereaza multiplicarea celulelor din creier.

Pana in prezent, reprezentantii comerciali veniti din China si Germania la un targ de profil din Phenian pentru testarea produsului, se declara incantati de efectele si proprietatile acestuia.

Sursa: WeirdAsiaNews