Home » D:News » Un nou compus anti-grăsime a fost descoperit în vinul roşu (VIDEO)

Un nou compus anti-grăsime a fost descoperit în vinul roşu (VIDEO)

Publicat: 07.04.2012
Cercetătorii de la Universitatea Purdue au descoperit un compus prezent în vinul roşu, struguri, afine şi în fructul pasiunii care blochează dezvoltarea celulelor adipoase.

Intitulat piceatannol, compusul descoperit de cercetătorii americani are o structură asemănătoare cu resveratrolul, alt compus existent în vinul roşu ce este recunoscut pentru efectele sale benefice.

Oamenii de ştiinţă cred că piceatannolul ajută corpul să se protejeze de cancer, afecţiuni cardiace şi de bolile neurodegenerative. Resveratrolul este transformat de oameni în piceatannol după ce este consumat.

Cercetătorii au descoperit că piceatannolul ar putea juca un rol important în lupta contra obezităţii, deoarece acest compus inhibă dezvoltarea celulelor adipoase.

„Piceatannolul joacă un rol important în adipogeneză, procesul în care celulele adipoase imature devin celule adipoase mature. În prezenţa piceatannolului se poate observa amânarea sau chiar inhibarea completă a procesului de adipogeneză”, a explicat Kee-Hong Kim, conducătorul studiului.

Cercetătorii speră ca studierea aprofundată a acestui compus să ducă la un nou tratament împotriva obezităţii.

Sursa: Purdee University