Home » Lumea digitală » Nimic nu va mai fi la fel! Google a luat o decizie care va afecta absolut toţi oamenii care vor accesa motorul de căutare

Nimic nu va mai fi la fel! Google a luat o decizie care va afecta absolut toţi oamenii care vor accesa motorul de căutare

Nimic nu va mai fi la fel! Google a luat o decizie care va afecta absolut toţi oamenii care vor accesa motorul de căutare
Publicat: 29.04.2020
Google vrea să confirme identitatea tuturor celor care vor să ruleze reclame pe platformele sale.

Reclamele reprezintă o parte importantă a activităţii noastre din mediul online, chiar dacă, de cele mai multe ori, pur şi simplu alegem să le ignorăm. Recent, John Canfield, directorul Google pentru managementul produsului şi integritatea anunţurilor, a anunţat că compania pentru care lucrează va cere tuturor celor care vor să publice reclame să îşi dovedească identitatea, notează CNBC.

Google a început să implementeze acest proces de verificare a identităţii începând cu anul 2018, dar doar pentru reclamele cu conţinut politic. Acum, Google pare  a lua atitudine faţă de anunţurile care promovează produse sau servicii care se dovedesc a fi înşelătorii. Aparent, această schimbare de reguli ar trebui să le permită utilizatorilor să afle cine şi din ce ţară a sponsorizat reclamele pe care le consumă zi de zi.

Cei care deja rulează reclame pe platformele Google ar trebui să primească în curând un formular necesar pentru procesul de verificare a identificare a identităţii, acesta fiind valabil pentru 30 de zile. În cazul în care respectivul formular nu va fi completat şi trimis în timp util atunci Google va opri toate reclamele asociate respectivului agent de publicitate până la trimiterea tuturor documentelor necesare.

„Această modificare va facilita oamenilor să înţeleagă cine este agentul de publicitate din spatele anunţurilor pe care le văd de la Google şi îi va ajuta să ia decizii mai informate atunci când folosesc controalele noastre publicitare […] Acesta va ajuta, de asemenea, să sprijine sănătatea ecosistemului de publicitate digitală prin detectarea actorilor răi şi limitarea încercărilor lor de a se prezenta greşit”, a explicat John Canfield.

Această verificare va fi trimisă către toţi agenţii de publicitate are operează prin Google, cu precizarea că formularul va trebui completat separat pentru toţi clienţii unei astfel de agenţii. De asemenea, în cadrul acestui proces de verificare, un reprezentat al celor care produce şi diseminează aceste reclame va trebui să trimită către Google un act de identitate cu fotografie emis de către un guvern.

Citeşte şi:

Google Chrome primeşte o funcţie care-ţi va permite să ţii sute de tab-uri deschise

Google elimină 500 de extensii din cauza probelemelor de securitate

Huawei şi Xiaomi pregătesc un atac frontal la Google. Ce au de gând să facă giganţii din China în curând

Google Chrome va bloca download-urile considerate nesigure

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase