Home » Natură » Dolofan şi gol: Aceasta este cea mai clară reconstrucţie a marelui dinozaur T-rex

Publicat: 16.10.2018
Nu este o sarcină uşoară să încerci să-ţi imaginezi cum ar fi arătat în realitate un dinozaur. În timp ce metodele ştiinţifice se dezvoltă, modul în care specialiştii prezintă înfăţişarea dinozaurilor devine tot mai clară.

În prezent, o echipă de artişti şi paleoantropologi a realizat ceea ce ei spun că este cea mai realistică imagine a unui Tyrannosaurus rex construită pe baza tuturor studiilor de până acum. Conform Science Alert, creatura nu seamănă cu cea prezentată în Jurassic Park.

Conform imaginii, dinozaurul ar fi fost relativ dolofan cu pielea fină, membre superioare mici şi un centru de gravitaţie redus.

„Echipa a lucrat pe baza unui schelet timp de câteva luni pentru a realiza ţesutul muscular, iar rezultatele sunt acum disponibile pentru toată lumea”, a declarat paleobiologul şi artistul Scott Hartman. „Timpul investit şi atenţia la detalii sunt uimitoare. Este unul dintre cele mai complexe modele ale animalului dispărut”, a declarat Hartman.

Artistul RJ Palmer a analizat peste 20 de lucrări privind fizionomia dinozaurului. Unul dintre studiile de bază analizate de Palmer fiind realizat în 2017, ce sugera că T-rex nu are pene aşa cum a fost sugerat anterior. De asemenea, artiştii au amplasat şi un ţesut suplimentar de-a lungul mandibulei dinozaurului, asemănătoare celei obsevarete la cavitatea bucală a păsărilor. Întreaga imagine a fost creată în 320 de ore.