Prima pagină Stiinta

NASA a publicat o animaţie ÎNFRICOŞĂTOARE ce conţine obiecte spaţiale care reprezintă un pericol pentru Pământ

Oana Bujor 06.13.2017 | ● Vizualizări: 3444
Sursa: NASA     + zoom

O animaţie înfricoşătoare publicată de NASA prezintă asteroizii apropiaţi de Pământ care reprezintă un pericol pentru umanitate. Animaţia a fost creată prin intermediul informaţiilor colectate de sonda spaţială Neowise.

Sonda Neowise a  analizat locaţia a 98 de obiecte spaţiale descoperite în decursul anului anterior. Zece dintre noile obiecte reprezintă un potenţial pericol pentru Pământ din cauza orbitei şi a mărimii, informează Mail Online

Animaţia a fost realizată de cercetătorii cehi, ce au susţinut anterior că Pământul ar putea fi ameninţat de un flux de meteoriţi. Noua zonă face parte din ploiaia de meteoriţi Tauride, aceasta conţine obiecte spaţiale care ar putea lovi în viitor Pământul

Sursa: Nasa/JPL

Proiecte precum Neowise, deţinut de NASA, sunt vitale pentru detectarea oricărui pericol provenit din spaţiu. Dintre cele 97 de obiecte descoperite anul trecut, 28 au fost clasate ca obiecte aflate în proximitatea Pământului.