Home » D:News » Apocalipsa vine peste 3000 de ani

Apocalipsa vine peste 3000 de ani

Publicat: 17.06.2009
Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii de la Observatorul din Paris, peste 3.000 de ani Pamantul ar putea intra in coliziune cu una dintre planetele vecine: Mercur, Marte sau Venus.

Jacques Laskar si Mickael Gastineau de la Observatorul din Paris au creat si analizat 2.501 de scenarii posibile, dintre care doua sute prevad o coliziune, iar 25 o schimbare in orbita lui Mercur, in masura sa provoace o ciocnire a micutei planete cu Soarele sau cu Venus. Potrivit aceluiasi studiu, exista si posibilitatea ca eventuala shimbare a orbitei lui Mercur sa destabilizeze intreaga galaxie, provocand un “tete-a-tete” intre Terra si vecinii sai cei mai apropiati de Soare. “Destabilizarea orbitei lui Mercur ar putea fi provocata de o interactiune gravitationala cu Jupiter. Aceasta ar putea duce la o  apropiere a planetei Marte de Pamant, care la randul sau ar face ca orbita lui Venus sa intre in coliziune cu planeta noastra”, a explicat Jaques Laskar. In total, exista 48 de scenarii care prevad implicarea planetei albastre intr-o ciocnire cu Venus sau cu Marte.

Sursa: Galileo