Home » Advertorial » Util: cum pot instrumentele digitale să îmbunătățească asistența medicală prin orientarea către pacient

Util: cum pot instrumentele digitale să îmbunătățească asistența medicală prin orientarea către pacient

Util: cum pot instrumentele digitale să îmbunătățească asistența medicală prin orientarea către pacient
Publicat: 26.09.2022

Modul în care ne gândim la asistența medicală nu este același cu cel de acum doar câțiva ani. Consumatorii au început de ceva timp să își ia sănătatea în propriile mâini, apelând fără ezitare la instrumentele digitale disponibile pentru a-și face singuri programări, pentru a face rost de rețetele de care au nevoie și chiar pentru a-și monitoriza principalele repere privind sănătatea între vizitele la medic.

Reglementările legale nou introduse, tehnologiile apărute și accesul aproape neîngrădit al pacienților la datele personale forțează această schimbare. Spitalele și clinicile sunt acum nevoite să plaseze pacientul în centrul strategiei organizaționale dacă vor să țină pasul cu concurența, să ofere interacțiuni individualizate, o politică de prețuri transparentă și servicii accesibile pentru toți pacienții.

Cu toate că pandemia de Covid-19 a intrat într-un con de umbră, ea este departe de a se fi terminat. În urma sa, pandemia ne-a lăsat o forță de lucru medicală suprasolicitată și resurse aproape golite. Instituțiile medicale au nevoie de o transformare drastică, de instrumente fiabile și eficiente pentru a crește performanța și a economisi costuri în același timp.

Îmbrățișarea experiențelor digitale inovatoare

De ceva timp, forțate tot de contextul pandemic, companiile își accelerează ritmul transformărilor digitale pentru a putea oferi clienților experiențele bogate pe care și le doresc, fie că este vorba de muncă sau recreere. Consumatorii au în clipa de față o serie de opțiuni, fie că este vorba de munca hibridă, din orice locație, sau de simple cumpărături.

Aceleași așteptări forțează deja schimbările din sectorul medicinei. Cererea crescută de consultații și îngrijiri la distanță determină o adopție în masă a tele-medicinei. Terapeutica digitală, ajutată de programe software specializate pe prevenirea, gestionarea și tratamentul bolilor, apare, bineînțeles, ca o opțiune foarte eficientă de asistență medicală. Prin îmbrățișarea acestor schimbări și prin introducerea de noi abordări de asistență medicală, spitalele și clinicile suprasolicitate au ocazia de a micșora volumul de muncă și de a economisi, astfel, costuri.

Experiențele digitale inovatoare oferite în spitale trebuie să pornească de la dispozitivele și tehnologia potrivită. Computerele de birou dotate cu tehnologie de ultimă oră, performante și fiabile, de exemplu ASUS ExpertCenter E1 AiO, pot administra consultații la distanță pe toată perioada turei, gestionând în același timp și multe alte sarcini, precum extragerea fișelor pacienților și verificarea rapoartelor medicale. În spitale, aceste calculatoare pot fi configurate ca și ghișee de autoservire pentru a optimiza experiența pacienților și a ușura, totodată, volumul de muncă al personalului medical.

Medicii verifică în permanență radiografii, analizează dosarele și analizele pacienților, citesc istoricul medical și modul optim de utilizare al medicamentelor pentru a dezvolta un plan de tratament. Un desktop lent și greoi sau un alt dispozitiv care nu funcționează corespunzător nu face decât să le întrerupă fluxul de lucru, având, astfel, un impact negativ asupra calității serviciilor medicale pe care specialiștii le pot oferi. Puternicul ASUS ExpertCenter D9 este un desktop ultra-rapid și robust care poate face față fără efort acestor tipuri de sarcini, având capacitatea de a utiliza tehnologii software de ultimă generație, cum ar fi analiza avansată și învățarea automată, pe măsură ce acestea sunt adoptate de instituțiile medicale care fac trecerea la digital.

Mobilizarea asistentelor medicale și a medicilor pentru experiențe mai bune pentru pacienți

Instituțiile medicale sunt asaltate constant din toate direcțiile, motiv pentru care se confruntă cu din ce în ce mai mulți pacienți și un buget insuficient, iar eficiența rămâne un obiectiv primar. În timp ce asistentele și medicii își fac turele, aceștia au de îndeplinit și o serie de sarcini administrative, necesitând dispozitive digitale fiabile și eficiente care să le permită să îndeplinească aceste sarcini cu precizie și în timp util, lăsând, totodată, spațiu de manevră suficient pentru a se putea concentra asupra ajutorării pacienților.

Dispozitivele informatice portabile, precum ASUS ExpertBook B3 Detachable, garantează tranziția optimă a personalului medical de la birou în salon, fără efort. Prin simpla detașare a tastaturii, acest laptop devine o tabletă foarte portabilă, ținând dosarele pacienților și rezultatele analizelor la doar câteva interacțiuni distanță. ASUS ExpertBook B5 Flip duce lucrurile și mai departe, adăugând chiar mai multe modalități de folosire, transformându-se în câteva secunde din modul cort în modul stand sau în modul laptop pentru a putea ține pasul cu cerințele diverse care apar într-un spital într-o zi normală de lucru.

Loviturile accidentale sau căzăturile sunt, de multe ori, inevitabile într-un spital unde ritmul de lucru este unul foarte rapid. Dacă ar trebui să achiți reparația sau să înlocuiești un dispozitiv stricat, ar crește costurile și ar îngreuna productivitatea. Din acest motiv, dispozitivele ASUS sunt concepute pentru a fi durabile și foarte rezistente, sunt mai greu de distrus, dar, totodată, ușor de întreținut, datorită asistenței online oferită clienți ASUS, asistență disponibilă 24 de ore din 24.

Organizarea și securizarea datelor pacienților

În timpul unei zile obișnuite, spitalele administrează o cantitate mare de informații foarte sensibile despre pacienți, detalii precum nume, adrese și istoric medical. Dispozitivele și sistemele securizate împotriva amenințărilor externe sunt esențiale pentru a te asigura că astfel de informații nu cad în mâinile greșite.

La ASUS, securitatea datelor este integrată încă din faza de proiectare în laptopuri și dispozitive. Conexiunile NFC, autentificarea biometrică și modulele TPM 2.0 constituie prima linie de apărare, asigurând doar acces autentificat în prealabil la dispozitivele fizice și la fișierele pe care acestea le conțin. Platforma integrată Intel vPro Platform adaugă încă un set adițional de funcții de securitate care apără sistemul de operare, aplicațiile și datele de intruziuni externe.

Toate dispozitivele ASUS sunt compatibile cu tehnologia Windows Autopilot, ușurând munca departamentului IT prin configurarea complet automată a noilor dispozitive pentru o integrare ușoară în ecosistemul IT existent în spital. Utilizând această funcție, spitalele și clinicile pot pregăti în câteva momente dispozitivele pentru noii utilizatori, pot modifica de la distanță configurațiile sistemelor și pot încărca aplicații fără a necesita vreo acțiune din partea utilizatorilor.

Această tehnologie salvează timpul echipelor IT suprasolicitate care lucrează pentru spitale și face ca software-ul și dispozitivele pe care este instalat să ajungă rapid și în siguranță la profesioniștii din domeniul medical, permițându-le acestora să se ocupe prioritar de îngrijirea pacienților.

Experiența în domeniul sănătății face diferența

Experiența în domeniul sănătății este importantă atât pentru pacient, cât și pentru furnizorul de servicii medicale. Spitalele și alte instituții de asistență medicală au la dispoziție deja o parte din infrastructura și setul de date necesare pentru a face tranziția la un model de operare orientat către pacient. Cheia succesului este dotarea lucrătorilor din domeniul sănătății cu cele mai puternice dispozitive, în același timp mobile și eficiente pentru a putea oferi îngrijiri medicale la un standard ridicat.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase