Home » Cultură » Descoperă Acum: De ce nu ar trebui să îţi bei cafeaua niciodată pe stomacul gol. Rănile provocate noaptea se vindecă mult mai greu. Oamenii moderni nu provin numai din strămoşi africani

Publicat: 18.11.2017
Rănile provocate pe timpul nopţii se vindecă mult mai greu decât cele provocate în timpul zilei.
O descoperire i-a contrariat pe astronomi: un obiect gigantic din centrul galaxiei nu seamănă cu nimic cunoscut de om.

Mulţi oameni îşi încep ziua înghiţind o cafea pe stomacul gol. Dar ce se întâmplă în corpul nostru când bem cafea şi de ce nu ar trebui să o consumăm imediat cum ne-am trezit, pe stomacul gol?

Cercetătorii au elucidat misterul celor mai lungi urme de dinozaur descoperite până în prezent. Totodată, un craniu într-o stare perfectă de conservare, descoperit în China, poate rescrie originea speciei noastre.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii, pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele integrale.