Home » D:News » Cercetatorii de la NASA au descoperit viata pe Marte

Cercetatorii de la NASA au descoperit viata pe Marte

Publicat: 16.01.2009
Telescoapele statiilor orbitale au inregistrat prezenta metanului in atmosfera Planetei Rosii, iar conform uneia dintre ipotezele luate in calcul de cercetatori, acesta ar fi emis de microbi din solul martian.

Cercetatorii de la NASA au descoperit noi probe ale existentei vietii pe Marte. Telescoapele statiilor orbitale au inregistrat prezenta metanului in atmosfera Planetei Rosii, metan care, conform uneia dintre ipotezele luate in calcul de oamenii de stiinta, ar fi emis de microbi aflati sub suprafata solului martian. Potrivit unei alte ipoteze, emisia de gaz s-ar putea datora, insa, doar activitatii vulcanice. Intr-un interviu acordat tabloidului britanic The Sun, citat de La Stampa, un expert – profesorul Pillinger – a sustinut fara nicio ezitare ipoteza “biologica”. “Metanul este un produs al biologiei. Pentru ca metanul sa existe pe Marte este necesara existenta unei surse capabile sa se reinnoiasca si dintre aceste tipuri de surse, cea mai evidenta este cea reprezentata de organismele vii”, a declarat Pillinger, convins ca daca exista metan in atmosfera martiana atunci cu siguranta exista si forme de viata.

SURSA: La Stampa