Home » D:News » Tornade din sos de spaghete „preparate” de NVIDIA

Tornade din sos de spaghete „preparate” de NVIDIA

Tornade din sos de spaghete „preparate” de NVIDIA
Publicat: 30.09.2009
Sony Pictures Imageworks a utilizat unitatile de procesare NVIDIA Quadro pentru a accelera productia animatiilor si efectelor vizuale pentru cel mai recent film animat "Cloudy With a Chance of Meatballs". Pelicula animata Sony “Cloudy With a Chance of Meatballs” se afla deja pe locul 1 in Box Office-ul de peste Ocean.

Disponibil pe marile ecrane din 18 septembrie (Romania: 27
noiembrie), noul film 3D animat a devenit favoritul box office-ului
american, cu vanzari ce depasesc 60 milioane de dolari de la
lansare, ceea ce il claseaza in prezent pe primul loc in Statele
Unite. Pelicula „Cloudy With a Chance of Meatballs” continua sa
surprinda publicul cu animatia sa revolutionara, prin utilizarea
extinsa a efectelor vizuale create pe baza solutiilor profesionale
de grafica NVIDIA Quadro.

Scena memorabila a „tornadei de spaghete” include elemente
redate utilizand SPLAT, instrumentul de redare volumetrica al celor
de la SPI, compatibil cu unitatea de procesare vizuala NVIDIA
Quatro. Efectele atmosferice redate in SPLAT includ, pe langa
elemente clasice precum nori de praf, foc si scantei, o premiera:
sosul de tomate.

„Eficienta artistilor vizuali in utilizarea instrumentelor de
animatie computerizata depinde in mare masura de viteza sistemului
si de experienta utilizatorului”, a explicat Rob Bredow, Chief
Technical Officer, SPI. „Daca un artist poate reda de 10 ori mai
multe iteratii ale unui efect in acelasi interval de timp,
calitatea produsului finit va creste corespunzator.” „Scopul nostru
in ceea ce priveste unitatile de procesare vizuala NVIDIA Quatro si
noile tehnologii pe care le integram este de a le face artistilor
viata mai usoara, printr-o munca mai productiva,” a adaugat Bredow.
„Randarile care ar fi durat 45 de minute pe unitatea de procesare
centrala au fost reduse la numai 20 de secunde prin sistemul bazat
pe unitatea de procesare vizuala NVIDIA. Astfel, procesul creativ
s-a transformat dintr-o corvoada intr-o placere.”

Pe langa sistemul ce intergreaza unitatea de procesare vizuala, SPI
a utilizat solutiile profesionale NVIDIA Quadro pe toate statiile
de lucru ale artistilor vizuali. Puterea procesorului NVIDIA a
permis previzualizarea in Maya Autodesk a unor scene bogate in
informatii, redate in timp real, la o viteza de 24 cadre pe
secunda, oferindu-le desenatorilor reprezentari mai clare ale
muncii lor.

Citeste TOP 10 filme cu Mafia in rolul
principal
, episodul zilei din maratonul Descopera Secretele
Mafiei.

CITESTE SI:

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase