Prima pagină D:News

Cum să te antrenezi ca un olimpic: Consumă mult unt de arahide şi ascultă roboţi

Andreea Diochetanu 08.23.2016 | ● Vizualizări: 956

Vrei să fii următoarea Simone Biles sau următorul Adam Peaty? S-ar putea să reuşeşti, dacă urmezi tacticile neconvenţionale ale atleţilor de la Rio.

Potrivit The Guardian, aceştia sunt paşii care trebuie urmaţi, pentru un antrenament demn de jocurile olimpice, scrie Mediafax.



1. Angajează-ţi un misionar catolic drept antrenor

Majoritatea atleţilor care vor să-şi îmbunătăţească performanţele nu apelează la profesori de geografie ieşiţi la pensie, care s-au transformat în misionari, dar a funcţionat pentru David Rudisha şi alţi atleţi din Kenya, care au câştigat, în total, 39 de medalii la ultimele patru ediţii a JO, fiind sub tutela lui Colm O’Connell. O’Connell, acum în vârstă de 67 de ani, a venit în Kenya, din Irlanda, în 1976. Nu are un istoric în atletism sau antrenamente profesionale. A început să lucreze cu atleţii ca modalitate de a-şi urma vocaţia de adeveni misionar.

2. Înjură-ţi părinţii

Înotătorul canadian Santo Condorelli îi arată degetul mijlociu tatălui său înainte de fiecare probă şi, aparent, îi poartă noroc. Această "tradiţie" între cei doi există de când canadianul avea 8 ani, iar băieţii mai mari îl băteau la şcoală.

3. Consumă vomă de viespi

Când alergătoarea la maraton Naoko Takahashi a setat un nou record în 2000, la Sydeny, ea consuma un aminoacid derivat din larva unei viespe-gigant asiatică. În timp ce studiile nu sunt definitorii, o cercetare a descoperit că acest "aliment" poate creşte aportul de oxigen şi poate scădea nivelul de grăsime la femeile în vârstă.

4. Fă terapie cu ventuze

Michael Phelps este multiplu campion mondial şi olimpic la diferite probe de nataţie. El, dar şi alţi sportivi, apelează la terapia cu ventuze, o practică ce provine din medicina chineză antică, unde o astfel de ventuză atrage sângele la suprafaţa pielii, accelerând astfel procesul de recuperare.

5. Nu te mai epila...

Echipa britanică de ciclism a oferit atletelor un sfat mai ciudăţel: renunţarea la epilatul în zona inghinală. Leziunile cauzate de şaua de la bicicletă au fost o problemă persistentă pentru ciclişti, iar Jane Sterling, un consultant de top în sănătatea vulvei, de la Universitatea Cambridge, le-a spus cicliştilor că îndepărtarea părului pubian nu aduce niciun beneficiu. Contrar, acesta ajută la evitarea leziunilor cauzate de şa.

6. Lasă roboţii să îţi controleze mintea

Inspiră-te de echipa de wrestling a Statelor Unite, care se bazează pe un site numit brain.fm. Site-ul generează sunete, folosind un algoritm şi "tehnologii audio spaţiale noi pentru a produce escpade audio care îţi taie respiraţia şi stimulează creierul în acelaşi timp".

7. Rămâi paranoic, fii sănătos

Echipa Coreei de Sus poartă costume infuzate în insecticid, în speranţa de a contracara virusul Zika.

8. Consumă numai unt de arahide

Gimnasta americană Simone Biles îl consumă cu banane, înainte de antrenament. Compatriotul ei, înotătorul Ryan Lochte, îl consumă sub forma batoanelor Kind, iar atletul britanic Greg Rutherford îl mănâncă direct din borcan, cu lingura. Ce e aşa special la untul de arahide? Faptul că îmbină toate grupele de alimente folositoare într-o cantitate mică, ceea ce înseamnă că atleţii se pot înfrupta din acest produs, pentru energie şi protenie, fără a se simţi plini şi să se clatine pe piste.

Tag-uri: roboti | arahide

ASCULTĂ CE GÂNDEȘTI