Home » D:News » Buzz Aldrin, al doilea om care a ajuns pe Lună, vede în migraţia către Marte supravieţuirea speciei umane

Adrian Popovici 05.07.2019
Cel de al doilea om pe Lună, astronautul Edwin „Buzz” Aldrin este de părere că capacitatea de a coloniza planeta Marte depinde supravieţuirea speciei umane.
Într-un editorial pentru Washington Post, astronautul Buzz Aldrin, în vârstă de 89 de ani, a argumentat că Statele Unite ar trebui să lucreze la migraţia oamenirii către Marte, notează Fox News. De reuşita unui astfel de iniţiative depinzând supravieţuirea speciei umane. „Marte aşteaptă să fie descoperit, nu de către roboţi inteligenţi sau rovere, deşi susţin misiunile fără echipaj uman, ci de către bărbaţi şi femei dedicaţi şi dispuşi să îşi asume riscurile”, a scris Buzz Aldrin.

Fostul astronaut este de părere că toate cărţile şi proiectele care au fost puse până acum pe hârtie nu sunt nimic mai mult decât o simplă fantezie, acestea necuprinzând proiecte şi soluţii implementabile. „Americanii sunt foarte buni în ceea ce priveşte fantezii şi incomparabili atunci când este vorba de a transpune în realitate această fantezie. Am făcut asta cu misiunile Mercury, Gemini sau Apollo şi în mii de alte moduri. Este momentul să ne întoarcem la planşele de proiectare, construcţie şi implementare pentru a face următorul pas – o întoarcere internaţională către Lună, pregătind drumul către Marte”, notează Aldrin.

Explorarea spaţială a intrat într-o nouă eră! NASA a inventat o nouă tehnică simplă, dar eficientă de navigare