migratie

Putem asista la dispariţia uneia dintre cele mai frumoase păsări. O specie de gâscă sălbatică este forţată să zboare până la epuizare din cauza schimbării climatice

Un nou studiu arată că oamenii au ajuns pe continentul american mai devreme decât se ştia anterior

Declinul îngrijorător al populaţiei României: se reduce cu cinci români pe oră şi suntem pe locul doi la migraţie după Siria

O nouă descoperire arheologică din Arabia Saudită contestă teoriile tradiţionale despre migraţionism

Primul studiu genetic complet al populaţiilor antice din sud-estul Asiei scoate la iveală detalii interesante

O descoperire a unor oase de câini aruncă o nouă lumină asupra istoriei primilor oameni din Americi

Omul modern s-a împerecheat de cel puţin două ori cu Denisovanii. Milioane de oameni deţin şi în prezent ADN-ul celei mai misterioase specii de hominid

Descoperire uriaşă: omul preistoric a părăsit Africa cu 60.000 de ani mai devreme decât se credea anterior

Istoria timpurie a Americii va fi rescrisă: primii oameni au ajuns pe continent mult mai devreme decât s-a crezut

Neanderthalienii nu au fost ucişi de inteligenţa omului modern. Ce s-a întâmplat cu adevărat în urmă cu 51.000 de ani

De ce unii oameni au piele albă iar alţii o au închisă? O descoperire majoră ”elimină conceptul de rasă”

Arlie, cea mai iubită acvilă din România, a plecat spre Africa. Anul acesta a ocolit Bucureştiul

Un nou studiu scoate la iveală un aspect surprinzător: femeile au fost cheia migraţiei umane, esenţială pentru trecerea de la Epoca de Piatră la Epoca de Bronz

Gena moştenită de la primii oameni creşte riscul apariţiei osteoartritei

O fosilă veche de 124 de mii de ani ar putea rescrie istoria evoluţiei speciei umane

Berzele pot călători până la 7.000 de kilometri

Cercetătorii au descoperit în Africa un factor esenţial în evoluţia umană care până acum a rămas neglijat

Acvila Arlie a ajuns acasă, în România,  după ce a zburat peste trei continente

Acvila Arlie a ajuns acasă, în România, după ce a zburat peste trei continente

Descoperirea unor cârlige de peşte vechi de 23.000 de ani, în Japonia, scoate la iveală un lucru uimitor

Marele EXOD est-european. Ce au făcut americanii cu imigranţii evrei în urmă cu peste 70 de ani

Misterul migraţiei fluturilor monarhi a fost rezolvat. Este una din cele mai fascinante călătorii din natură