Home » D:News » Motivul pentru care lăptarii au redevenit populari în Londra

Motivul pentru care lăptarii au redevenit populari în Londra

Motivul pentru care lăptarii au redevenit populari în Londra
Publicat: 12.10.2019
Distribuitorii de lapte la domiciliu au redevenit populari în Londra, pe fondul unei creşteri a cererii pentru această băutură în ambalaje de sticlă din partea generaţiei "millennials", care doreşte astfel să micşoreze cantitatea de deşeuri din plastic produsă, potrivit standard.co.uk, citat de agenţia de presă Mediafax.

Producătorii de lapte britanici vorbesc despre o creştere „fenomenală” a cererii din partea clienţilor „millennials” (persoane cu vârste între 18 şi 34 de ani) în ultimul an, pe fondul dezbaterilor privind poluarea cu plastic.

Reprezentanţi a două companii de distribuţie de lapte, milk&more, care este naţională, şi Parker Dairies, care are acoperire locală, spun că, în 2018, au înregistrat o creştere a cererii pentru această băutură în ambalaje din sticlă şi au citat drept „catalizator” pentru acest fenomen serialul documentar narat de David Attenborough „Blue Planet II” (2017). Ambele companii spun că tinerii consumatori par doritori să plătească mai mult pentru acest serviciu, pentru a proteja mediul.

Totuşi, informaţiile despre acest subiect sunt contradictorii. Deşi s-a raportat o creştere de 25% a numărului de livrări în Marea Britanie în ultimii doi ani, compania Dairy UK a declarat pentru publicaţia Standard că nu poate confirma această cifră.

Reprezentanţii din industrie spun că livrările la domiciliu reprezintă 3% din vânzările de lapte înregistrate în Marea Britanie – aproximativ 470.000 de litri zilnic. Iar laptele în ambalaje din sticlă reprezintă 3% din totalul vândut în regat.

Paul Lough, de la Parker Dairies, spune că interesul pentru lapte în ambalaj de sticlă este unul „absolut fenomenal”. Parker Dairies, care dispune de 25 de furgonete electrice, distribuie lapte în tot estul şi vestul Londrei şi, de la începutul anului, a înregistrat 382 de clienţi noi, dintre care 95% au optat pentru ambalajele din sticlă.

„Înainte de Crăciun înregistram 30 de comenzi pe lună, acum avem 30 de comenzi pe săptămână”, a declarat Lough.

Firma a înregistrat o creştere a vânzărilor de 4% din decembrie 2018, cu o cantitate suplimentară de 850 de litri de lapte vândută săptămânal.

Sticlele folosite la ambalarea laptelui pot fi refolosite de până la 25 de ori înainte de a fi reciclate în ambalaje noi.

Lough atribuie noul interes pentru ambalaje din sticlă „regenerării” cartierului începând cu Jocurile Olimpice de la Londra din 2012. Oamenii sunt mai conştienţi în ceea ce priveşte poluarea mediului, astfel încât cer ambalaje din sticlă.

Lough mai spune şi că această clientelă tânără câştigată i-a făcut să se gândească la o nouă linie de produse, precum pâine cu maia şi produse cu miere.

Lăptarul Ian Beardwell, de la firma Hanworth Dairy, care se ocupă de livrarea laptelui la domiciliu de 27 de ani, a vorbit despre influenţa serialului documentar „Blue Planet” asupra interesului crescut pentru ambalajele din sticlă.

„Obişnuiam să fac 550 de livrări înainte, iar, în ultimele patru săptămâni, am înregistrat o creştere a cererii cu 35 – 40 de comenzi, 90% dintre acestea fiind pentru ambalaje din sticlă”, a povestit acesta.

De cealaltă parte, compania milk&more – care a fost cumpărată în 2016 de gigantul Müller, de la Dairy Crest – a înregistrat 2.500 de clienţi noi numai în ultima lună, iar 90% din aceştia vor să cumpere lapte în ambalaje din sticlă.

Patrick Müller, manager al milk&more, spune că „ambalajul din sticlă este un produs incitant şi are viitor”. „Credem că tradiţia de a fi lăptar este asociată cu câteva elemente fantastice care sunt relevante acum. Lăptarii sunt o prezenţă serioasă în ceea ce priveşte livrările de dinainte de micul dejun, oferă o gamă de produse incitante, inclusiv locale, şi pot fi parte din comunitate. Trebuie să îi facem, însă, relevanţi pentru consumatorul modern”, a spus acesta

Managerul a explicat că noii clienţi au o vârstă medie de 35 de ani şi provin din familii tinere cu venituri duble, cărora le pasă de comunitatea şi de produsele locale. Ambalajele din sticlă le reamintesc de copilărie şi, în plus, vor să micşoreze cantitatea de deşeuri din plastic.

 

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Gardieni, creatori și simboluri ale puterii: Dragonii nu au fost întotdeauna personaje negative
Gardieni, creatori și simboluri ale puterii: Dragonii nu au fost întotdeauna personaje negative
Ce se întâmplă cu creierul atunci când lucrezi în echipă?
Ce se întâmplă cu creierul atunci când lucrezi în echipă?
Locul în care trăiești influențează ce greutate ai, arată un nou studiu
Locul în care trăiești influențează ce greutate ai, arată un nou studiu
Test de cultură. Care fasole este toxică atunci când este mâncată crudă?
Test de cultură. Care fasole este toxică atunci când este mâncată crudă?
JWST a descoperit o galaxie spirală asemănătoare Căii Lactee undeva unde nu ar trebui să existe
JWST a descoperit o galaxie spirală asemănătoare Căii Lactee undeva unde nu ar trebui să existe
10 obiceiuri prin care putem încetini îmbătrânirea corpului nostru
10 obiceiuri prin care putem încetini îmbătrânirea corpului nostru
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se supuneau legii
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se ...
20 de lucruri uimitoare despre creierul uman
20 de lucruri uimitoare despre creierul uman
Marile companii de Inteligență Artificială sunt „mai puțin reglementate decât restaurantele”
Marile companii de Inteligență Artificială sunt „mai puțin reglementate decât restaurantele”
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
ESA intensifică cercetarea Pământului pe măsură ce viitorul agențiilor americane devine tot mai incert
ESA intensifică cercetarea Pământului pe măsură ce viitorul agențiilor americane devine tot mai incert
Un bazin roman monumental, ascuns timp de 2.000 de ani, a fost dezgropat lângă Roma
Un bazin roman monumental, ascuns timp de 2.000 de ani, a fost dezgropat lângă Roma
Un expert spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat inteligente
Un expert spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat inteligente
PRESS RELEASE: The concept of the DraculaLand project is being launched in Romania – a private investment of over EUR 1 billion, designed to become the largest entertainment, retail, and technology destination on the continent, one that will transform the country into a new global epicenter of entertainment
PRESS RELEASE: The concept of the DraculaLand project is being launched in Romania – a private investment of over EUR 1 ...
Economia suferă din cauza că oamenii nu cumpără mai des telefoane noi, susțin unii experți
Economia suferă din cauza că oamenii nu cumpără mai des telefoane noi, susțin unii experți
ADN-ul de lup se ascunde în majoritatea câinilor, au descoperit oamenii de știință
ADN-ul de lup se ascunde în majoritatea câinilor, au descoperit oamenii de știință
Prima „hartă biblică” încă influențează modul în care percepem granițele
Prima „hartă biblică” încă influențează modul în care percepem granițele