Home » D:News » A taxat un client pentru a-i tăia sandvișul în două. Ce s-a întâmplat după?

A taxat un client pentru a-i tăia sandvișul în două. Ce s-a întâmplat după?

A taxat un client pentru a-i tăia sandvișul în două. Ce s-a întâmplat după?
Foto: Shutterstock
Publicat: 12.08.2023

O cafenea din Italia s-a viralizat după ce a taxat un client cu 2 euro în plus pentru a tăia un sandviș în două. „Munca trebuie plătită”, spune proprietarul cafenelei.

Bar Pace, o cramă și cafenea de lângă Lacul Como, a ajuns pe prima pagină a ziarelor locale săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că a fost taxat cu 2 euro în plus pentru ca sandvișul său să fie tăiat în două, scrie Insider. Postând o fotografie a chitanței, clientul a spus că a servit masa alături de alte persoane și a vrut să își împartă porția.

„Incredibil, dar adevărat”, a scris clientul. Grupul a cheltuit în total 15,70 euro și a fost taxat pentru un serviciu numit „diviso a metà” (împărțire – n.r.), se arată pe chitanță. Clientul nu și-a dezvăluit identitatea, dar profilul său de pe TripAdvisor arată că este o femeie din Milano cu vârstă cuprinse între 50 și 64 de ani.

O cafenea a taxat un client pentru a-i tăia sandvișul în două

Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar localul a fost atacat pe Facebook, Google și TripAdvisor de mai multe persoane.

De atunci, TripAdvisor a suspendat noi recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorarea cu privire la evaluările primite de la persoane care nu au vizitat-o niciodată.

Cristina Biacchi, proprietara localului, alături de soțul ei, se întreabă de ce clientul supărat nu și-a exprimat îngrijorarea înainte de a plăti nota de plată.

„Munca trebuie plătită”

„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie să fie plătit”, a declarat ea pentru La Repubblica: „A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și timpul de spălare s-a dublat, iar apoi două fețe de masă”.

„Munca trebuie plătită”, a adăugat Biacchi.

Proprietara cafenelei a spus că timpul înseamnă bani și a invocat creșterea costurilor din industrie, dar a adăugat că nu ar fi insistat asupra taxei de feliere de 2 euro dacă clientul ar fi contestat-o.

Între timp, o avalanșă de noi recenzii negative a scăzut ratingul localului, pe Facebook, la 2,7 din 5 stele.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase