Home » D:News » Savantii avertizeaza : Experimentul LHC poate distruge planeta!

Savantii avertizeaza : Experimentul LHC poate distruge planeta!

Marc Ulieriu 02.03.2009
Savantii avertizeaza : Experimentul LHC poate distruge planeta!
In urma numeroaselor apeluri care atrag atentia asupra gradului inalt de periculozitate care vizeaza experimentele de tip Large Hadron Collider, un grup de savanti a descoperit cu stupoare ca exista intr-adevar riscul ca intreaga noastra planeta sa fie evaporata in urma declansarii controversatului experiment.

Reputatii fizicieni, Robert Casadio din partea Universitatii din Bologna, alaturi de Sergio Fabi si Benjamin Harms de la Universitatea din Alabama,  au emis publicitatii un comunicat conform caruia mini gaurile negre aparute in urma experimentului risca sa aiba o existenta mai mare de o secunda. Acesta noua informatie contrazice total afirmatiile oficiale conform carora mini gaurile negre se vor auto-elimina instantaneu, nepunand in pericol existenta intregii lumi inconjuratoarte.

In cadrul conditiilor create in acceleratorul de particule, o mini gaura neagra care dureaza o secunda sau doua, poate avea de fapt o existenta incalculabila, fapt ce duce la consecinte absolut apocaliptice. Datorita acestei situatii hazardante, savantii considera ca se va ajunge la o noua controversa in privinta duratei unei mini gauri negre, precum si la necesitatea   abandorarii experimentelor de acest tip.

“Intr-un final, consideram ca fenomenul de crestere necontrolata pana la dimensiuni catastrofice al gaurilor negre, pare a fi putin probabil. In ciuda acestui fapt, exista riscul ca mini gaurile negre create artificial sa aiba o durata de viata mai mare de o secunda. In acest caz putem spune ca avem probleme serioase” declara cei trei cercetatori. In incheiere, savantii au dorit sa faca o gluma, afirmand ca daca experimentul LHC va esua intr-o gaura neagra gigantica, vom afla in sfarsit motivul pentru care nu am intalnit inca civilizatii extraterestre:
– Probabil ca si extraterestrii la randul lor au creat propriul LHC…

Sursa : Fox News