Home » D:News » Uimitoarele proprietati ale canabisului

Uimitoarele proprietati ale canabisului

Publicat: 19.08.2009
Chiar daca subiectele de cercetare ale unor oameni de stiinta par trasnite, rezultatele lor pot fi catalogate ca fiind de-a dreptul surprinzatoare. Este cazul unei echipe de cercetatori din Marea Britanie, care a descoperit ca anumite componente din canabis ajuta la tratarea cancerului de prostata.

In conditii de laborator, componentii chimici identici cu cei care se afla in drog au reusit sa opreasca dezvoltarea celulelor canceroase, rezistente pana acum la alte tratamente, si sa reduca marimea tumorilor la soarecii infectati cu aceasta boala.

Expertii avertizeaza asupra faptului ca aceste rezultate preliminare nu ar trebui sa justifice consumul de canabis.

Dr. Lesley Walker, director al Centrului de Informatii asupra Cancerului din cadrul Cancer Research din Marea Britanie declara: “Aceasta descoperire deschide noi cai in ceea ce priveste studierea potentialului acestor droguri, insa trebuie sa tinem seama de faptul ca nivelul cercetarilor in acest sens se afla intr-un stadiu preliminar. Asta inseamna ca fumatul canabisului nu este o solutie pentru barbati de a trata cancerul de prostata. Cercetarile noastre arata ca celulele cauzatoare de cancer de prostata inceteaza sa se mai dezvolte daca sunt tratate cu compusii chimici ce pot fi gasiti in canabis”.

Sursa: Sky News