Prima pagină D:News

O conferinta extraordinara NASA va avea loc diseara la orele 19:30 – Transmisie LIVE

11.15.2010 | ● Vizualizări: 472
O conferinta extraordinara va avea loc diseara la orele 19:30 – Transmisie LIVE      NASA, descoperire, Observatorul Chandra, conferinta + zoom

Agentia Spatiala Americana a anuntat descoperirea unui obiect exceptional in vecinatatea noastra cosmica, urmand sa ofere detalii intr-o conferinta ce va avea loc la 12:30 (19:30 ora Romaniei). Descoperirea a fost facuta cu ajutorul Observatorului Chandra, unul dintre cele mai bune din lume. Conferinta va fi difuzata in direct pe site-ul NASA si va fi preluata de site-ul www.gandul.info

UPDATE 2: Afla mai multe despreposibil cea maitanara gaura neagra din Univers de aici!

UPDATE: Nu estevorba despre descoperirea unei nave extraterestre, asa cum probabilmulti dintre voi v-ati fi asteptat, ci despre enigma nasterii uneinoi gauri negre, posibil cea mai recenta gaura neagra dinUnivers si cea mai tanara gaura neagra observata panaacum. Posibila gaura neagra s-a nascut din supernova 1979C. Supernova este tinuta sub observatie de catre NASA de multi ani,prin intermediul telescoapelor, iar ceea ce i-a intrigat pe oameniide stiinta este faptul ca spectrul razelor X nu s-a schimbat inultimii ani, ci a ramas aproximativ la fel.

Acest fenomen presupune faptulca steaua care i-a dat nastere nu s-a transformat in neutron, ci caavem de-a face cu o gaura neagra "baby", primaobservata direct pana in prezent. Cunoscute pana acum doar la nivelteoretic, gaurile negre "infantile" nu au fost surprinse de niciuntelescop pana acum. Cercetatorii NASA nu sunt siguri ca1979 C este cea mai tanara gauraneagra din Univers, dar aceasta este cea mai probabila ipoteza pecare o au pana in prezent. Noua gaura neagra ar putea aveadoar.. 30 de ani! Insa toate aceste ipoteze vor ficonfirmate de observatii ulterioare!

Supernova 1979 C se afla la 52,5milioane de ani lumina fata de Pamant, in galaxia spiralata Messier100 din constelatia Coma Berenices.

*

Incepand de pe 15 noiembrie,DESCOPERA.ro te provoaca sa citesti maratonul de articole"DESCOPERA EXTRATERESTRI DINTRE NOI",un serial care te pune fata in fatacu una dintre cele mai mari dileme ale secolului XXI: suntemsingurele creaturi inteligente din Univers? Citeste despre istoriasi cazuistica OZN si ai sansa de a castiga un superlaptop de laeMAG.