celule stem

Se lucrează la prima inimă robotizată. Obţinută cu ajutorul celulelor stem şi al biotehnologiei, ar putea rezolva o problemă majoră

Cercetătorii germani au creat celule osoase din celule stem cu ajutorul polimerilor

Primii roboţi ”construiţi” din celule aparţinând unor broaşte

O nouă moleculă va reduce complicaţiile tratamentului cu celule stem în cazul cancerului de sânge

Experimente SF pe Staţia Spaţială Internaţională. Oamenii de ştiinţă au conectat mini-creiere la roboţi

Transplantul de celule stem pentru şoricei a dovedit viabilitatea acestuia în cazul tratării leziunilor pulmonare

Celule asemănătoare celulelor stem au fost descoperite în ficat şi ar putea reprezenta sfârşitul transplanturilor hepatice

Descoperă Acum: Ţigările electronice afectează celulele stem. Lac de lavă în Antarctica. Renunţarea la alcool, benefică pentru femei

Ţigările electronice dăunează celulelor stem cerebrale

Inovaţie revoluţionară! Un plasture implantat în inimă ar putea ajuta oamenii care au suferit un infarct – FOTO

Celulele stem ombilicale pot fi folosite pentru a ajuta la recuperarea inimii după un infarct miocardic

O echipă de cercetători a descoperit o modalitate de a produce mult mai eficent celule stem

Ce sunt celulele stem?

Un expert în medicina regenerativă crede că unii oameni în viaţă astăzi vor trăi până la 1.000 de ani

A doua persoană din lume vindecată de HIV după un transplant de celule stem

Instrumentul de editare genetică CRISPR face celulele stem ”invizibile” pentru sistemul imunitar

Premiera ce ar putea ajuta la tratarea diabetului. Celulele stem ce produc insulină au fost create în laborator

Primul transplant cu celule stem pentru tratarea autismului în România

Demersul care are potenţialul de a salva nenumărate vieţi: spaţiul poate oferi condiţiile necesare pentru printarea 3D a organelor

Caracatiţe pe Ecstasy, experimentul Milgram sau realitatea există doar dacă o măsori. Zece experimente mari cu rezultate bizare

INTERVIU cu Dr. Bogdan Ivănescu: Celule stem – primul tratament în România