Home » Știință » NASA a a făcut publice noi imagini de pe suprafaţa planetei Marte. În acestea este surpins şi locul în care s-a prăbuşit sonda de aterizare Schiaparelli a ESA – Galerie Foto

NASA a a făcut publice  noi imagini de pe suprafaţa planetei Marte. În acestea este surpins şi locul în care s-a prăbuşit sonda de aterizare Schiaparelli a ESA – Galerie Foto
Publicat: 19.11.2016
Marte a primit porecla de Planeta Roşie, însă camera HiRISE, de la bordul sondei Reconnaissance a NASA, a reuşit să surpindă pe suprafaţa planetei un curcubeu de culori.

Timp de 10 ani, HiRISE a înregistrat imagini incredibile de pe suprafaţa lui Marte. Imaginile sunt atât de detaliate încât cercetătorii pot examina formele de relief ale planetei de la o scală de câţiva metri, inclusiv zona în care s-a prăbuşit sonda de aterizare Schiaparelli a Agenţiei Spaţiale Europene.

Ultimele imagini, în număr de 2.054, au fost realizate în lunile august, septembrie şi octombrie.