Prima pagină Stiinta

NASA a a făcut publice noi imagini de pe suprafaţa planetei Marte. În acestea este surpins şi locul în care s-a prăbuşit sonda de aterizare Schiaparelli a ESA - Galerie Foto

Oana Bujor | 11.19.2016 | ● Vizualizări: 11587

Marte a primit porecla de Planeta Roşie, însă camera HiRISE, de la bordul sondei Reconnaissance a NASA, a reuşit să surpindă pe suprafaţa planetei un curcubeu de culori.

Timp de 10 ani, HiRISE a înregistrat imagini incredibile de pe suprafaţa lui Marte. Imaginile sunt atât de detaliate încât cercetătorii pot examina formele de relief ale planetei de la o scală de câţiva metri, inclusiv zona în care s-a prăbuşit sonda de aterizare Schiaparelli a Agenţiei Spaţiale Europene.

Imaginile SPECTACULOASE de pe suprafaţa planetei Marte. NASA a surprins zona unde s-a prăbuşit Schiaparelli, sonda de aterizare a ESAImaginile SPECTACULOASE de pe suprafaţa planetei Marte. NASA a surprins zona unde s-a prăbuşit Schiaparelli, sonda de aterizare a ESAImaginile SPECTACULOASE de pe suprafaţa planetei Marte. NASA a surprins zona unde s-a prăbuşit Schiaparelli, sonda de aterizare a ESAImaginile SPECTACULOASE de pe suprafaţa planetei Marte. NASA a surprins zona unde s-a prăbuşit Schiaparelli, sonda de aterizare a ESA

Ultimele imagini, în număr de 2.054, au fost realizate în lunile august, septembrie şi octombrie.