Home » Știință » O companie închiriază spaţiu de la NASA pentru a-şi dezvolta tehnologia robotică

Publicat: 14.06.2019
Compania spaţială Relativity vrea să îşi îmbunătăţească tehnologia de printare 3D şi pentru asta va închiria spaţiu de la NASA.
Compania spaţială Relativity Space vrea să îşi îmbunătăţească tehnologia de printare 3D care ar putea fi de folos în viitoarele explorări spaţiale şi chiar pentru colonizarea altor planete, notează Reuters.

Contractul dintre NASA şi Relativity Space cuprinde închirierea Centrului Spaţial Stennis. Această decizie este un pas intermediar al planului companiei de a folosi tehnologia de printare 3D pentru construirea viitoarelor rachete spaţiale.

Relativity Space va angaja aproximativ 200 de ingineri odată cu închirierea Centrului Spaţial Stennis, dublând numărul actual de angajaţi. De asemenea, conform unor declaraţii de presă făcute de oficialii companiei, statul Mississippi a oferit un pachet de stimulente pentru ca compania să îşi poată începe activitatea.

Planurile companiei spaţiale includ oferirea de servicii de lansare a sateţilor cu rachetele care vor fi construite la centrul Stennis. Banii care vor fi generaţi astfel vor fi folosiţi pentru a finanţa un proiect mai important al companiei. Oficialii ei plănuiesc să proiecteze roboţi autonomi care să poată construi navete spaţiale fără supervizare umană în spaţiu.