Home » Stiinta » Un elev de 17 ani, în a treia zi de practică la NASA, a descoperit o planetă de 6,9 ori mai mare decât Terra

01.20.2020
Un elev din SUA a descoperit în a treia zi de internship la NASA că ceea ce credea a fi o eclipsă stelară, era de fapt o nouă planetă de 6,9 ori mai mare decât Terra, relatează CBS.

Wolf Cukier, în vârstă de 17 ani, elev al liceului Scarsdale din SUA, a obţinut un internship de două luni la NASA, în cadrul căruia avea să facă o descoperire istorică chiar în a treia zi, şi anume o planetă de 6,9 ori mai are decât Terra, relatează CBS.

Băiatul a trebuit să examineze variaţiile luminii stelare captate de un satelit al NASA, denumit TESS, care face parte dintr-un proiect ce oferă chiar şi cetăţenilor obişnuiţi ocazia de a descoperi noi planete.

În a treia zi de internship, adolescentul a descoperit o nouă planetă de 6,9 ori mai mare decât Pământul şi care a fost numită „TOI 1338 b”.

Descoperirea noii planete a fost anunţată de NASA atât pe site-ul oficial cât şi în cadrul ediţiei cu numărul 235 a Întâlnirii Societăţii Astronomice Americane.

Citeşte continuarea pe Gândul!