Home » Știință » Un echipaj din Rusia va pleca spre ISS pentru a filma primul film în spațiu

Un echipaj din Rusia va pleca spre ISS pentru a filma primul film în spațiu

Publicat: 21.09.2021

Un echipaj rus format din doi cosmonauți și doi cineaști va pleca spre Stația Spațială Internațională (ISS) la începutul lunii viitoare, pentru a filma primul film în spațiul cosmic.

Cei patru vor pleca la bordul unei rachete Soyuz MS-19, pe 5 octombrie, pentru ajunge la stația care orbitează Pământul la o altitudine de aproximativ de 354 km, notează Reuters.

Lansarea lor va veni la doar câteva săptămâni după cea a primului echipaj civil care a urcat la bordul unei rachete și capsule dezvoltate de SpaceX.

Care este subiectul filmului?

„Acest film este construit în jurul poveștii unei persoane obișnuite, un doctor care nu a avut niciodată de-a face cu explorarea spațiului, dar i se oferă posibilitatea să călătorească pe ISS și să salveze viața unui cosmonaut”, a declarat regizorul și actorul Klim Shipenko, înaintea plecării echipajul spre cosmodromul Baikonur, din Kazahstan.

În film vor apărea și cosmonauții profesioniști care fac parte din echipaj. Actrița din rolul principal, Yulia Peresild, a spus că a învățat să se machieze și să-și aleagă singură ținutele.

„Este un pic prea târziu să ne temem, pentru că am ajuns atât de departe, mai este doar Baikonur în față noastră și o mulțime de lucruri de făcut,” a afirmat actrița.