Prima pagină D:News

Ce alimente sunt indicate vara

07.04.2016 | ● Vizualizări: 1065
Foto: homecaprice.com     + zoom
Galerie foto (1)

Legumele de sezon şi gustările pe bază de iaurt nu trebuie să lipsească din alimentaţia noastră zilnică. Expertul în nutriţie şi antrenoarea de fitness Cori Grămescu crede că alimentele trebuie combinate într-un anumit fel dacă vrem ca organismul să iasă câştigător în lupta cu căldura.

“Anotimpul cald este ideal pentru vacanţe, călătorii şi tot soiul de aventuri plăcute. De cele mai multe ori însă, mai ales pe fondul schimbării programului de zi cu zi, putem să ne confruntăm cu stări tranzitorii, dar neplăcute, de balonare şi constipaţie. Ne schimbăm alimentaţia, orele de masă, facem mai puţin sport, călătorim sau poate nu ne hidratăm suficient, iar consecinţa este că începem să ne simţim greoi. Dacă nu avem timp să ajungem la sport, o idee bună este să facem mişcare dimineaţa, înainte de a ne începe programul de lucru. 30 de minute pe zi ne ajută să ne menţinem în formă şi să fim sănătoşi. În ceea ce priveşte alimentaţia, lucrurile se complică din pricina tentaţiilor de la tot pasul. Dar avem şi aici soluţii! Mâncăm la fiecare masă legume de sezon, consumăm cantităţi mici de proteine animale şi apelăm regulat la gustări pe bază de iaurt cu probiotice”, scrie antrenoarea de fitness Cori Grămescu pe pagina sa de socializare.

În general, este important să ne satisfacem poftele cu alimente sănătoase. “De exemplu, în loc să consumăm paste cu un sos greu de brânză, optăm pentru o reţetă uşoară cu roşii şi usturoi, acompaniate de o salată verde. În loc de îngheţată şi frappe, ne bucurăm de un iaurt răcoritor cu gust delicios de fructe, care ne potoleşte nu numai foamea, ci ajută organismul să îşi regleze flora intestinală. În loc de produse de patiserie dimineaţa, alegem un mic dejun cu cereale integrale şi iaurt, care ne ţine de foame mai mult timp datorită fibrelor şi proteinelor, ne reglează tranzitul intestinal datorită bacteriilor probiotice şi este şi o excelentă sursă de vitamina D”, precizează Cori Grămescu.

Sursa: gandul.info

Vă mai recomandăm şi: Ce alimente ar trebui să dispară din dieta noastră

                                            Consumul acestor alimente ar putea reduce riscul de cancer de sân

                                            Ce şi cât trebuie să mâncăm pentru a fi sănătoşi