Home » D:News » DESCOPERĂ ACUM: Populaţia de lupi de la Cernobîl se extinde şi poate transmite gene mutante. Originile secrete ale asteroizilor şi meteoriţilor

Publicat: 07.07.2018
Bărbaţii ce au un nivel ridicat de estrogen sunt mai predispuşi la migrene decât cei ce deţin o cantitate mai redusă. Nivelul ridicat de estrogen la bărbaţi are şi alte efecte.
Toate râurile, fluviile şi pârâurile din lume acoperă cu 44% ori mai mult din suprafaţa Pământului, decât se credea anterior.

Lupii gri din zona radioactivă din jurul sitului dezastrului de la Cernobîl încep să iasă în restul lumii, ridicând posibilitatea răspândirii genelor mutante cauzate de radiaţii.

Savanţii au găsit că cel puţin 85% dintre cei circa 200.000 de asteroizi din centura interioară de asteroizi – sursa principală de meteoriţi care cad pe Pământ – provin dintr-un singur loc.

În timpul anesteziei generale, creierul nostru s-ar putea afla mai mult într-o stare de conştienţă.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum ale săptămânii pe care le puteţi urmări în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: